Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Nu är jag trött

Av Pernilla - 28 november 2008 00:26

Japp,för det är jag :)

Slutade jobb halv tio, Adrian och Daisy kom och möte mig:) sen gick vi hem igen och jag käkade.. Adrian hade köpt mirco mat till mig :P Haha.. Kyckling, ris och currysås :) helt okej faktiskt..

Satte oss för att plugga, han har prov imorgon på alla muskler, deras ursprung, fästen och hela skelettet.. Ghaaa.. så jag förhörde honom, vi gick igenom det, jag läste det högt för honom osv.. Om och om igen.. Och nu blev vi precis färdiga.. Så 3 timmar satt vi och pluggade tillsammans, så nu kan jag ännu mer om anatomin.. :P Haha.. Men det var mysigt att bara sitta tillsammans och lära varann :P tror han kommer klara det galant imorgon.. :) Yaaaj..:) skriver mer imorgon om hur det gick :P

Nu ska vi iallafall sova, väldigt gott.. Båda är helt trötta och slut i huvet.. Och vi båda ska upp sex imorgon.. Han ska plugga lite innan skolan och jag börjar jobba kl 7 TILL halv fyra, galet lång dag :P

Vet fortfarande inte om jag ska ut imorogn eller på lördag :P tydligen händer det en himla massa på lördag. Bjuden på 3 fester och christian ringde innan och frågade om jag ville med ut. Vi får se.. Jag vill till heartbreak för det var år sedan jag var där sist.. hehe.. och blir det tråkigt där finns där fullt med andra uteställen precis i närheten. Några vill ut i Lund,men det är ju inte fullt lika kul tycker jag.. Inga roliga uteställen där. Men som sagt, vi får se.. Allt hinner väl ändras tills dess :P

Skriver mer imorgon ifrån jobb. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards