Alla inlägg den 8 november 2008

Av Pernilla - 8 november 2008 19:02

eller jaa, det är iofs 3 timmar tills jag slutar ;/ suck.. men men sånt är livet :)


Sen sist jag skrev har inte mycket hänt, hehe.. Same old shit :P typ.. Bokstavligt talat.. haha.. Ikväll blir det bara till att sova. Skönt ska det bli :) Yaaaj..


Fan, jag är både lycklig och olycklig :/ vet inte vad det är med mig, men det är något som trycker mig neråt. Damn.. vill känna den riktiga lyckan igen, då ingenting kan blåsa omkull en, om ni förstår vad jag menar? Jaja, mina dagar kommer väl snart hoppas jag :)


Nu ska jag gå igen, snart läggningar och piller dax :) Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Av Pernilla - 8 november 2008 15:27

Ja, nu är man på jobbet. började halv två och slutar inte försen tio ikväll. Suck.. jobbigaste turen. men men.. vad gör man?! Imorgon är det 7-13.30 Därefter till pappa på middag. Något tips om vad man kan köpa på farsdag? :) Har köpt ett dundercoolt kort till honom än så länge :P


Ikväll är det bara att jobba, sen hem och sova väl, ska ju upp sex imorgon bitti.... Lizette och hennes kompisar är i min lägenhet idag, ska ha en liten tjejkväll. Laga mat och gosa.. Kan dem väl vara värda :)


Igår efter jobb var jag som sagt ute och tog en öl, kusinen hämtade mig vid halv elva och vi åkte då hem till honom och förfestade lite :P sen kom ivarsson också.. Tog taxi till stan vid halv ett, haha.. Vid två åkte jag hem. Blev för mycket av det goda.. veeerkligen.. Usch och fy... Bakfull till tusen idag också, och till råga på allt är det jobbedag idag ju :P Men, det är ju självförvållat, så det var bara att pallra iväg till jobb utan gnäll :P men lite gnällande fick jag allt göra.. Men men.. hoppas kvällen går snabbt, och hoppas jag somnar snabbt ikväll :P Nu ska jag gå igen, ska sätta sondmaten nu. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards