Alla inlägg den 23 november 2008

Av Pernilla - 23 november 2008 09:51

Japp, är på jobbet nu igen.. Började sju imorse.. Min 7e dag i streck, det känns verkligen nu :/ trött som bara den och det känns som om man bor på jobb numera.. Men men, vad gör man? behöver ju alltid pengar så :)

Imorgon är det 7-15, får jobba en extra timme pga delegering.. Suck..


Idag när jag slutar 13.30 ska jag hem och städa och så, måste dammsuga och sådant.. Därefter ska jag väl laga lite mat och bara ta det lugnt, vet inte vad mer jag ska göra.. Kommer dock en massa program ikväll som jag ska se =) finaler och sådant.. Yaaj.. :) och efter programmen ska jag väl sova, som sagt ska jag upp sex imrogon bitti igen..

Måste köpa ny säng med, jag och Adrian hade vattenkrig häromdagen, för att försöka skydda mig sprang jag in i sovrummet och hoppade i sängen och hade täcket över mig, Adrian hoppar på mig och BOOM, säng benen viker sig, både vid huvudänden och fotänden på Adrians sida, så man ligger helt galet nu, för dem går inte att bräcka tillbaka.. Just när det hände fick vi ut benen igen, men på natten när vi sov vaknade vi av ett BOOM igen, då vek sig benen, rädda blev vi, ohh joo! hehe.. sen gav vi upp, Adrian ska fixa extra ben till den.. jag ligger som en sänk potatis nu, inte bekvämt alls, och ryggen ska vi inte snacka om.. AJ! Aja. det löser sig :)

Vädret är ju helt enormt och vacker, mycket härligt att vara ute med mössa och vantar.. Jag älskar snö! Jag älskar kylan och den friska luften :) fattar inte varför så många klagar på snön, klä er varmare ffs!

Nej, nu ska jag gå igen, min dator funkar fortfarande inte så jag får skriva under arbetstid :P men vi hörs när vi hörs.. TakeCare..


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards