Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Spa idag :)

Av Pernilla - 21 februari 2009 12:02

Halloj Halloj!


Inte skrivit på senaste pga. att jag jobbat så himla mycket... Gick av åtta igår morse, och nu är jag ledig från eslöv ett tag :) Jobbar dock extra här i Staffanstorp ikväll.. Ska bli mysigt och mysa med mina gubbar och tanter ikväll :) Jobbar dock bara 15.30-21.30 :) skön tur..

Nu om ca en halv timme kommer Malin (Pappas fru) och hämtar mig, då ska vi in till Lund och gå på SPA!! :) så jäkla skönt ska det bli.. Vi ska först bada i jaccuzi i 20 min, varmt vatten med massage strålar :) därefter ska vi vå ansiktsbehandling och ansiktsmassage, och sist men definitivt inte minst ska vi få rygg&nack massage i 30 heela minuter. Du kan tro att jag behöver det! :) Ska bli så himla skönt.. Så tänk på mig 13.30 för då börjar mitt lyx :) Är väl hemma vid tre igen, och då ska jag bara snabbt ut med vovven och sen vidare till jobb.. Synd bara att det ska bli så stressigt efteråt :( men vafan, ska bli så skönt så jag ska koppla bort det :)


Nu för tiden har jag och Adrian det så himla bra, vårt förhållande är så himla mycket bättre, vi tjafsar nästan aldrig numera *peppar, peppar, ta i trä* men iallafall... så jag trivs jätte bra nu.. och lägenhetssökandet är i full action, hittar väl något så småningom. Den perfekta lägenheten kommer jag snart hitta! Pappa tycker vi ska se omkring på bostadsrätter, han tror vi tjänar på det. Och tvåorna kostar bara mellan 200.000 och 500.000kr nu. jämför man men priserna innan så tjänar man på det. Hittade en tvåa för 395,000kr, nyrenoverad. Himla tjusig!!! :) Ihh.. Men jag väntar tills jag får fast jobb den 1 maj med att göra något åt saken :P tror jag iallafall.. Hehe.. Nej nu ringde Malin, ska ta ett bloss sen gå ner :) Adrian ska med för han ska till Eslöv nu, men kommer iofs hem ikväll igen :P Ha det bra allihopa! Nu ska jag iväg och njuta! :-):-)


-/Puss Peki/-


Jag är en kluven själ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards