Alla inlägg den 11 november 2008

Av Pernilla - 11 november 2008 21:18

Japp, nu slutar jag om 10 min :) Nattpersonalen kommer snart och ska bara få rapport, sen är det adjö för mig och hem och vila foten. AJ!!

Adrian kommer och hämtar mig vid tio, för bussarna går så galet nu på kvällarna.. sen ska vi väl hem till dem och se en film eller något.. vad som händer återstår att se. Om jag är bättre i foten imorgon ska jag träna med Jossie, hade ont igår ju så kunde inte träna då :/ aj aj.. missat en gång nu, hoppas jag kan imorgon. får inte komma ur rutinerna nu! Så det så!

Nej, nu ska jag ta på mig sen hem och ut med hunden och ta en alvedon, och sen packa lite.. vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Av Pernilla - 11 november 2008 19:54

Har sovit hos Adrian nu i 2 nätter :) inte ofta man kan det med tanke på att man har en hund att passa :) men när man väl fixat hundvakt så är det bra ju :):) Får man passa på.. Har varit mysigt att vara där nu, umgåtts med både Adrian, Alldin, svärmor och svärfar förstås.

Vaknade vid elva idag.. Adrian och Alldin skulle iväg och shoppa lite kläder, så dem körde mig hem på vägen och kom upp på en kaffe innan jag begav mig till jobbet halv två :) lyx att få skjyts :P

Nu halv tio ska jag faktiskt tillbaka till Eslöv :D Sova där inatt igen.. Yaaj.. Cassy och Krista ska ha Daisy, dem har inte sin hund hos sig, så dem ville ta Daisy så :P

Sjukat mig från jobb imorgon, jag har så fruktansvärt ont i foten, vaknade igår av ilande smärta i foten, kan inte belasta hälen ett dugg, då ryker man allt till av smärta.. Vet inte vad som hänt, ska låna Adrians kryckor så får vi se när smärtan försvinner, ska hem och ta alvedon iallafall.. Har stödstrumpa på nu också.. känns lite bättre med den på.. Men vi får se hur det går..

Nu ska jag dela medicin och sätta sondmat.. men vi hörs när vi hörs.. TakeCare..


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards