Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Min stjärna har åkt :'(

Av Pernilla - 10 mars 2009 19:16

Usch.. Adrian åkte för någon timme sen, klass resa. Åka tåg nu i 16 timmar, dem skulle upp till gränsen vid norge eller vad det var och åka skidor och snowboard och sånt... han kommer inte hem försen nästa onsdag, och det är tisdag idag :( Det är sjukt jobbigt när man är van vid att ha honom springandes här hemma.. Och sen bara försvinner han. Jag saknar honom redan..

När han sa hejdå till Daisy höll jag tårarna tillbaka, vill inte gråta framför honom för en sån här sak.. Haha.. följde honom till bussen för han har grymt mycket packning med sig.. Men när han vi sa hejdå så började jag gråta, klarade det itne.. hehe.. han bara skratta åt mig :P när han hoppade på bussen stod vi och snackade genom fönsterrutan på bussen :P Haha.. med tårar i ögonen förstås. Alltså det handlar om en vecka, löjligt men jobbigt :P När bussen åkt i väg grät jag en skvätt när jag gick, sen uppehåll. Så får jag sms "Jag kommer sakna dig zuz puss" Ihh, tårarna flöda igen :P zuz är ett av miljoner smeknamn han har på mig :P när jag kom hem la jag mig i soffan till musik med Daisy och grät med henne... Haha. Vi är töntiga :P Men vi saknar han dock redan! :(:(

Nu ska jag gå igen, nyss duschat.. vi hörs folks!


Babe, du anar inte vilket inflytande du gör in mitt liv, vilken trygghet jag lever i när jag är med dig!! Jag kommer sakna dig sanslöst!! <3 Jag älskar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards