Alla inlägg den 9 november 2008

Av Pernilla - 9 november 2008 11:38

Japp, nu slutar jag snart :) om en halv timma.. skönt. sen är jag ledig imorgon.. Hihi.. Naaajs. sen jobbar jag tis-fredag. ledig lördag och söndag :)

Imorgon är det träning som vanligt..

Nu efter jobb ska jag snabbt hem och göra mig iordning, därefter ta buss+tåg till pappa på middag :) naajs..

Nästa helg blir spännande, på lördag har mamma bjudit mig och adrian + adrians familj på middag :) ska bli mysigt.. Vid fyra kommer adrians föräldrar, så jag ska vara där lite innan och hjälpa mamma med maten osv.. Vet ännu inte vad hon ska tillaga :) Därefter är det bio för mig och Adrian :)

Nu kommer Lisa alldeles strax (Tjejen som ska avlösa mig) sen sticker jag hem och ut med vovven :) Vi hörs lite senare, skriver när jag kan. TakeCare


-/KramPeki/-


Grattis på farsdag pappa! Jag älskar dig skyhögt! <3

Av Pernilla - 9 november 2008 00:55

Ja, nu är klockan ett, och jag ska upp om fem timmar :( suckelisuck.. Slutade jobb kl 22, blev tillfrågad om jag kunde jobba över till ca 00-01, nej sa jag direkt. Ska ju jobba sju imorgon bitti igen, jag orkar inte hur mycket som helst! Usch nej.

När jag kom hem var här fullt med folk, lizette och hennes fyra kompisar kollade film, dem gick efter filmen. Då satte jag mig och kollade på mama mia :) Rätt okej film må jag säga, tillhör kanske inte en av favoriterna men helt klart värd att se.

Nu ska jag sova, lång dag väntar imorgon ;/ Först jobba till halv två, sen snabbt hem och göra mig iordning för pappas dag :) ska möta Adrian hemma hos honom imorgon, så vi träffas inte försen då.

Är hos pappa ca kl fyra, stannar nog inte så länge tror jag.. Kanske sticker inom mamma när jag ändå är i Eslöv och tar mig en kopp kaffe :) Men det återstår att se :) Nej, sova nu.. Trött som ett anus :P Ha det bra alla så hörs vi när vi hörs.. TakeCare

Glöm inte att kommentara :)


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards