Alla inlägg den 5 november 2008

Av Pernilla - 5 november 2008 14:34

Jahapp, nu är det snart träning som gäller :) Ska bli skönt att få springa lite på löpbandet osv :) Yaaj.. Har nyss packat allting och bytat om. Ska ju duscha där, suck. Tycker det är nasty, vill helst duscha hemma. men jaa.. Får göra det med tanke på att jag ska direkt till nova sen, konka på all packning :P Aja, det gör jag så gärna :)


Nu har jag precis tvättat klart, hämtade precis den sista tvätten. skönt när det är gjort, ska tvätta igen på måndag... :) Nu går Adrian och vilar sig en stund i sängen, han har varit uppe sen halv sju och haft gympa hela dagen.. så han är nog rätt trött :P Men just nu busar han med Daisy hör jag :P Nu 15.05 ska jag ta bussen så jag ska snart ta på ig halsduk och jacka :) Sen bege mig mot bussen..


Idag är en bra dag tycker jag :) Vet inte varför, det bara är det... :) skönt med såna dagar ibland :)


På söndag ska jag och Adrian till pappa och käka middag. Det är ju farsdag :) har köpt ett sånt farsdag kort, skitcoolt var det :) ska även köpa hans favorit - choklad :) Han bara älskar choklad. så det ska han få.. Nu när han har varit sjuk har han dock gott upp i vikt riktigt mycket, men han går snabbt ner dem igen när han blir helt frisk :) och jag är snäll nog att ge honom choklad :/ hehe.. men huvudsaken är att han blir glad vilket han blir av choklad :P Jag älskar min pappa!! <3


Nej, nu måste jag springa och pussa på Adrian innan jag går, sen ta på mig. Så jag hinner med bussen :P Har tagit Adrians busskort.. hihi.. fast de va dock han som sa åt mig att ta det, så jag kan inte säga att jag stulit det precis ;P hehe.. Ha en underbar dag alla mina läsare så hörs vi när vi hörs. TakeCare


-/KramPeki/-

Av Pernilla - 5 november 2008 12:18

Japp, håller på att tvätta nu, har jag gjort sedan 10.30 :) slängde precis in sista maskinerna. Sen är det bara för det att torka :) Jag ska önska mig en tvättmaskin i julklapp :P Jag har ett stort badrum samt redan inkopplingskablar till tvättmaskin. Så jag ska ta ett snack med pappa ;) haha.. Hoppas jag får, vilken befrielse då.


Adrian skickade precis mess, dem har tydligen redan slutat för dagen så han är på väg hem :) Det är ju perfekt, slipper jag stressa ihjäl mig.. Kan han hämta tvätten medans jag gör mig iordning inför träningen :) Yaaj..


Vi ska träna kl 15.30 därefter ska jag, Jossie och Lisa (En arbetskamrat) till nova Lund, jag ska försöka hitta mig en midjekjol, om ni förstår vad det är? :) Väldans snyggt iallafall :) Kommer nog såklart ta en fika, det gör man ju nästan alltid när tjejgänget är ute på shopping :P Därefter ska jag hem, och laga mat. Suck.. Och vika alla kläder.. ännu mer suck. Vika tvätt kan jag göra, men jag hatar att lägga in de vikta kläderna i skåpet, jag vet inte varför. Jag bara gör det.. hehe.. Sen blir det kanske en film med BooBoo eller något... Tiden går så snabbt.. sen jobba imorogn igen :/ ännu ännu mer suck :P jobbar nu torsdag-söndag sen ledig måndag :) Vi ska även träna på fredag, jag jobbar kväll då så vi ska träna kl 12. Skönt som attans att ha kommit igång nu :) vi ska även planera för nästa vecka, hur vi ska träna då.


Nej, nu ska jag fylla på kaffe kopppen sen ut och röka.. och invänta BooBoo.. ska ner i tvätten om en halv timma också... Ha det bra så hörs vi när vi hörs! :) TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards