Alla inlägg den 10 november 2008

Av Pernilla - 10 november 2008 23:35

Japp, har varit hundledig sedan igår :P


-Jobbade igår 7-13.30 därefter gick jag hem och duschade och gjorde mig iordning. Sen tog jag buss och tåg till Billeberga där Adrian stod och väntade på tågstationen :) vi åkte hem till pappa, åt middag och gosade och busade en massa med lillebror Linus 4½år :) Åkte hem efter ungefär 2 timmar. Åkte hem till mamma medans Adrian åkte och spelade fotboll, sen hämtade han mig efter vid typ 11 snåret.

Sov hos Adrian inatt, inte ofta man får tillfälle till det nu när man har hund :P men men, ibland så. Adrian åkte till skolan vid halv åtta, men jag sov såklart kvar :P Vaknade vid tolv, svärmor satt då i tv rummet och glodde tv. Jag gjorde kaffe som vi sedan drack och vi snackade och hon dansade lite i köket osv. det vanliga :P Sen noppade jag hennes ögonbryn för hon hade huvudvärk, hon tycker det hjälper med det.. hehe.. finfint blev det..

Sen kom Adrian hem, gjorde inte mycket.. satt vid datorn och kollade tv och så, sen åkte jag bussen till mamma och drack lite kaffe. Sedan kom Adrian och Alldin (Adrians lillbror 20) upp och drack lite kaffe för vi skulle ändå till netto och handla något till hans mamma. Åkte hem till Adrian igen,  åt lite och så. Åkte därefter hem till mamma igen för Adrian skulle spela fotboll ikväll igen, suck. Ska sova hos Adrian inatt också :) åker direkt hem imorgon för jag börjar jobba 13.30 och Adrian och Alldin ska ändå ut och handla kläder så vi slår väl följe eller något :)

Nu måste jag rusa igen, massa info om mitt hattande nu :P men adrian står nedanför och väntar på att jag ska komma så vi kan åka hem, ikväll blir det nog film för våran del :) Och busa med Alldin förstås, aight mään? :P skit kul har vi tillsammans alla tre, som 3 bästa vänner. Haha.. Måste dra.. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards