Alla inlägg den 20 november 2008

Av Pernilla - 20 november 2008 19:02

Halloj


Idag har inte riktigt varit min dag.....

Vaknade halv sju imorse, gick till jobb halv åtta som planerat :) jobbade till 12.30 då jag äntligen kom till bussen mot träningen :) Jossie kunde inte träna idag, så jag beslöt mig för att träna ensam.. Skönt det med ibland.. MEN.... Väl inne på träningen bytade jag om och la alla mina saker i skåpet förutom min mp3 spelare och vatten flaskan... Jag låste skåpet, just när jag hör klicket att det är låst kom jag på "Shit, jag låste in nyklarna till hänglåset" så där stod jag, i bara t-shirt och byxor ochen vattenflaska och en mp3 spelare.. Ingen mobil, inga pengar till bussen hem, nada! OMFG, vad gör jag nu?! en tant stod bredvid, och hon såg på mig att allt inte stod rätt till, så vi började prata, jag förklara mitt läge och hon försökte hjälpa mig så gott hon kunde, men hon hade ingen telefon.. Och på 24/7 är det obemannat hela dygnet förutom 16-19.. och kl var 13.15 FUCK. ingen telefon på våningen heller och gick jag ut kom jag inte in igen eftersom jag hade ju även låst in mitt medlemskort som man drar i kortläsaren när man ska in.. Det var kört, ville egentligen bara ligga ner och gråta och tycka synd om mig. Men det kunde jag ju inte.. Fick gå ut iallafall, åka ner alla tio våningar och gå ut ur byggnaden och in på skatteverket och be om telefon.. haha.. pinsamt.. går jag i t-shit och byxor bara, och tro mig.. jag kände kylan idag :) Fick låna telefonen, ringde Adrian och han satt på lektion och slutade inte försen 14.20, och kl var 13.30 när jag ringde honom.. Men han skulle snabba sig.. så jag satt på skatteverket i nästan 1½ timme tills Adrian kom, men dem var riktigt gulliga där, ville servera kaffe och chokladmjölk och sånt.. mysigt :) och folk sprang där hela tiden.. pinsamt.. menmen.. jag såg söt ut ändå :D Adrian kom 14.45, fick då hans jacka och vi åkte hem... lagade mat och åt och sådär, gjorde fiskgratäng idag.. sen bar det av till Lund igen med extra nyckeln, gick upp till träningen och hämtade mina efterlängtade saker, när jag märker att dem tagit min mp3 spelare.. Hade visst råkat lämna den och vattenflaskan i fönsterkarmen.. Men det är nog inte det första man tänker på i den situationen!? Fick bita i det sura äpplet och åka hem.. Adrian hade kokat upp vatten, så dricker lite the nu :) gott.. ska se vänner nu också :P och försöka glömma denna dagen.. suck.. och nu måste jag införskaffa mig ny mp3 spelare igen :/ köpte denna för typ 1-2 månader sen.. Grr.. aja, en billig en, men ändå!!! Nu ska jag gå, skriver mer sen... Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards