Alla inlägg den 29 november 2008

Av Pernilla - 29 november 2008 13:33

Halloj


Igår var vi ute allihopa :) Jag, Adrian, lisa från jobb, ivarsson och en massa andra.. Det var helt okej :) men jag är inte så glad i att gå ut i Lund, hellre malmö :) Kom hem till Eslöv halv fyra inatt :s köpte kebeb allihopa :P sen gick jag och Adrian hem till Paddo och sov där inatt för Adrian skulle hjälpa dem att flytta idag :) så vi somnade vid fem ungefär, och fick stiga upp halv elva.. suck.. jag gick hem till mamma för dem behövde inte bärhälp och dem började flytta.. Så nu sitter jag här och dricker kaffe, ska snart in i duschen sen ska vi hem till Adrian..


Idag fyller svärfar år, och Adrians mormor och morfar firar 50 år som gifta idag :) så vi ska ut och äta och så, fira lite grann, vi ska äta på kinarestaurang :) sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska förmodligen sova i Eslöv inatt.. Men nu ska jag in i duschen sen ska vi dra :) men vi hörs när vi hörs.. Hinner kanske skriva ikväll :) TakeCare


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards