Alla inlägg den 6 november 2008

Av Pernilla - 6 november 2008 21:23

Har nyss duschat och klippt klorna på Daisy :) så nu är hon en söt liten Lady, men hon är dock inte glad på oss :P hon hatar att duscha, och ännu mer klippa klorna. Men hon fick såklart massa godis därefter och det älskar hon :) Hon blir lugn direkt när man är klar, och hon står blixt stilla i duschen, vilken är en lättnad. hehe.. :) Skönt att detta är gjort =)


Imorgon består det av träning sen jobb, ev. ut och ta en öl på kvällen i Lund, någon som är sugen på att följa med? :) Desstu fler desstu roligare heter det ju :) Träning kl 12 jobb kl 15.30 Duschar nog på gymmet sen också, blir så drygt om man ska åka svettig på bussen. Ingen hit precis :P


Var nyss nere och handlade också, natur godis och hundmat och kaffe. Natur godis är ju bara SÅ gott.. My favourit. Det sägs vara nyttigare också, vilket det säkerligen är också. Vilken tur för mig liksom :) Jag är inte så glad i lös godis för övrigt, vanligt godis så kallat. Åter igen, lucky me :) Ingen kan fresta mig med det dock :)


Till Madde som kommentera min blogg;

Förlåt förlåt. Men jag kommer inte riktigt ihåg dig :s du skrev på kommentaren att vi umgicks när jag var tillsammans med Martin, men jag har inte mycket minne kvar utav den tiden. Tyvärr.. Men ge mig lite mer ledtrådar så kommer jag säkerligen ihåg :) Om inget annat så vill jag ju komma på vem du är :)


Nu ska jag gå och se musicalwards eller vad det heter med Adrian, suuck.. Trist.. Ikväll eller imorgon innan träningen måste jag diska också :/ suck. Någon som kan diska min disk mot lite betalning? :P Anyway, vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Av Pernilla - 6 november 2008 12:19

Då är det bara drygt en timme kvar tills man går hem, skönt med korta turer ibland :) Imorgon jobbar jag 15.30-21.30 så det är ju skönt med morgon nu sen kväll imorgon, känns som mer ledighet då :) hihi..


Adrian skickade nyss mess och frågade om vi skulle till Eslöv idag, han vill så gärna hem till Padde och spela, men i såna fall sticker jag hem till mamma.. hehe.. :) Dricker kaffe och snackar en massa skit. men vi får se hur det blir. Ingen bestämt ännu..


Kanske ut imorgon och ta en öl efter jobb med ett par vänner, kan bli mysigt ju :) men dock inget bestämt där heller.. hehe :P


Jaha, vad kan man nu skriva om då? Finns dock inget att skriva just nu.. Snackade precis med en gammal kompis i 45min i telefon, var trevligt :) Pirrar.... :) Nej, nu ska jag servera maten, sen gå hem. Men vi hörs när vi hörs! :) TakeCare


-/KramPeki/-


Jag älskar min familj och mina riktiga vänner....!!!! <3

Av Pernilla - 6 november 2008 08:33

Varför kommenterar ni inte? :@ Har hur många läsare som helst, men ingen kommenterar ett skvatt.. heheh.. Fyyyy! :)

Av Pernilla - 6 november 2008 08:02

Ja nu är det jobbet som gäller :) Började jobba 7.30 och slutar 13.30, så det är en skön dag :) Nu sitter vi och väntar på att alla skall vakna så man kan få någonting gjort :) Skönt att jobba morgon idag och inte kväll, skulle hellre vilja jobba dag imorgon också, men tyvärr får man inte välja schema dag för dag :P skriver snart igen, en här har vaknat :) see yaa soon :)

Av Pernilla - 6 november 2008 00:00

Såg precis att klockan är mycket! :s Damn, ska upp halv sju imorgon, inget jag ser fram emot precis. men men.. Kort tur imorgon som tur är :) 7.30-13.30 Naajs. tur :)


Åkte och tränade innan, tränade dock bara en timme idag eftersom vi skulle duscha och göra oss redo för shopping därefter.. Tog stadsbussen till nova Lund jossie och jag, och Lisa hoppade på samma buss. Vi alla shoppade lite idag.. najs :) Jag köpte en midje kjol, en blus, en klänning och ett par varma strumbyxor :P Blev inte helt nöjd, blusen var lite för liten, klänningen var lite för stor osv. Men vafan... hatar att handla kläder ibland!


Nu har Adrian dukat fram lite mat, är hungriga. så vi ska äta lite nu sen direkt i säng. Mååååste komma upp imorgon. Någon.. ring mig imorgon bitti 6.30 och väck mig :P Ha det bra så hörs vi när vi hörs.. TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards