Alla inlägg den 22 november 2008

Av Pernilla - 22 november 2008 20:39

sjätte dagen idag i streck som jag jobbat.. Guud vad jag är pigg :) Jobbar 13.30-22.00 idag, imorgon 7-13.30

Innan jag begav mig till jobb var jag ute en bra stund med Daisy i snön, hon älskar snööö :) Så vi hade snökrig tillsammans, fick en vit hund helt plötsligt :) hihi..

Som jag sagt innan, min dator har kraschat och jag får inte igång skitet, Adrian kommer på måndag så han får allt fixa det då.. Trött på att vara dator lös... Men men, tur man ha en tv :)

Ikväll händer inte mycket, slutar 22 och då ska jag hem och hämta Daisy sen ska vi ut i snön tillsammans och leka massor :) sen hem och göra gott the och titta en bra film :) sen sova då jag börjar jobba kl 7 imorgon.. På måndag jobbar jag också, 7-14.. suck.. sen ledig tisdag och onsdag :) jobbar torsdag, fredag ledig lördag söndag :) Yaaj.. ska nog ut nästa fredag eller lördag med sonja och compani.. får se.. Vill någon mer följa med så är det helt klart :) roligare desstu fler man är :P

Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta, trots att kvällsarbetet nästan är klart.. :) ha det fint alla så hörs vi när vi hörs... TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards