Alla inlägg den 1 november 2008

Av Pernilla - 1 november 2008 12:16

Jaha, då är det lördag idag då :) Härligt med helg, speciellt om man är ledig ;P vilket jag är såklart..

Ikväll vet jag ännu inte vad som händer, kanske utgång eller privat fest. får se vad man känner för sen.

Nu kl 15 ska jag iväg och träna.. Är kanske hemma igen vid halv fem och då får man väl se sig omkring och se vart och med vem man ska ut med :P

Imorgon vet jag heller inte vad som händer, kanske ska till Eslöv då, men inget säkert. Annars åker jag till Eslöv på måndag. får se..

Adrian jobbar hela helgen, dö trist.. :( men jaa, man måste ju jobba. Han jobbar dessutom 17-08 så det är inte lönt att han åker hit för dem timmarna. hehe.. men men.. ses imorgon eller på måndag iallafall.. Nästa helg ska jag jobba.. suck. men skönt att komma igång, nu går man bara hemma och glor.. typ. hehe..

Cassy fyller 21år idag, grattis till henne.

Nu ska jag gå igen, dricka mitt kaffe sen göra mig iordning för träning och äta frukost. Ha det bra så hörs vi när vi hörs.. TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards