Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Tillägnat min Emma!

Av Pernilla - 2 april 2009 00:59

Min söta rara underbara Emma! :)

Jag är ap trött nu och har jobbat sen 14, men jag skriver en blogg för din skull!! :)


Måste börja med att jag har fått en LÄGENHET! Grattis Grattis till mig :) En tvåa på underbart fina Sallerup i Eslöv. Och det bästa av allt, den ska renoveras. Så jag var nere igår och valde tapeter, sjukt snyggt kommer det bli. Tror jag. Valde också till en fondvägg i vardagsrummet, kostar mig 1500:- för det, sinnes men jag ville så gärna ha... :) Har alltid velat ha de men har inte gjort något åt saken :P Vi kan flytta in redan 1 juni MEN då får vi bo i renoveringen och de vill vi inte så vi flyttar den 1 Juli :) YaY! Fan vad jag längtar....!!! Slipper pendla till jobb, FATTAR NI!? :) Längtar, längtar, LÄNGTAR!! OCH jag flyttar in den 1 Juli, och den 6e Juli börjar vår semester :) 3 veckors semester, Gud jag har inte haft någon som helst semester under 4 år. Sinnes. Jag behöver det!! Ska bli otroligt skönt..


Och annars är det inget nytt som hänt här inte.. Jobbar på som vanligt..

Emma och Nicke skulle egentligen kommit nästa helg :( men av olika anledningar har vi stjutit upp de, hoppas dock att dem kommer snart! Kanske tar oss en tripp till Åland i sommar annars? Jag tänker jaga dem tills jag får fatt i dem och kan krama ihjäl lilla Emma :) Hehe... <3


Har kommit i kontakt med en gammal gammal bästis :) sen högstadiet.. hittade honom på facebook. Så vi snackade i telefon en bra stund nu ikväll här på jobb. Jätte roligt :) så imorgon ska vi ev. till entre i Malmö och kolla affärer. Inte träffats på några år nu så de e väl dax :) Ihh ska bli så roligt.. Jobbar idag 14-08, ska då hem och göra mig iordning och så sen skicka iväg ett mess och kolla vad han sysslar med. Kommer bli skitkul att träffa honom igen :)


Nu i helgen som kommer är det ju min tema fest :) Gud nåde den som försöker förstöra :P Nej men jag kommer ha jätte kul.. jag ska ha kul! Sjukhus tema, lite annorlunda fest och det tycker vi om! Jag har redan kommit på nästa tema på min nästa fest :P Det ska vara en nörd fest! Ja du hörde rätt!

Jag ska ha ett par Gula shorts med strumpor upp till knävecket, ett fult slitet linne med runda brillor och tofsar i håret! Ohh ja.. kommer bli storslaget :P Längtar redan ;P

Och jag har fått så många negativa kommentarer ang. tema fest! Varför? varför ska alla fester alltid vara samma? samma folk, samma kläder, samma skit! Nej, ni som inte tycker om det. Fuck it! Who gives... Kom inte.. Ni som är pigga och positiva till det, KOM! Vi ska ha kul iallafall! Och denna gången hade jag faktiskt ett lätt tema. ..........

Nej nog om negativa saker.. :) Tänk positivt!!!!


Nej Emma, nu vill inte ögonlocken vara vakna mer, måste få blunda en stund. Ska upp snart igen :P slutar åtta...

Ha de fint alla!


Ciao


Tänker mycket och ofta på dig Emma! Och saknar dig massvis!<3



 
 
Emma

Emma

2 april 2009 10:19

gulle dig!!!

http://emjoli.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards