Alla inlägg den 12 november 2008

Av Pernilla - 12 november 2008 13:12

Tjo hejsan!


Vaknade vid elva idag, Adrian stack då till Paddoe och jag gick upp och dansade med svärmor :P

Adrian hämtade mig vid halv elva igår efter jobbet, åkte då hem till dem och kollade lite tv och så.. sedan slog vi på en film "Knocked up", skitbra film, men missade dock slutet då jag somnade.. får kolla slutet sen idag :P

Fick sjuka mig idag då min fot fortfarande gör ont, sjukade mig igår på jobb.. Lika bra så dem inte får problem med att få in någon ersättare för mig. Ringde och friskanmälde mig idag, så jobbar imorgon 15.30-21.30 inte råd att vara sjuk mer :( Och foten får fasiken vara bättre imorgon. Har fortfarande stödstrumpor på och går med kryckor för att inte belasta hälen för mycket.

Adrian har inte kommit hem än, så han dyker väl snart upp. Ska snart börja göra mig iordning för träningen kl 17. Vi sköt fram tiden en timme för både kände sig försenade.. hehe.. ska försöka träna idag, men dock tänka på foten också. Göra övningar som inte belastar foten allt för mycket, måste komma in i rutinen igen, vi tränade inte i måndags ju just för foten. Så nu jäklar smäller det :)

Adrian kommer nog också hem idag, vad han sagt iallafall.. Myspys.. Men han ska till skolan imorgon..

Vet ännu inte hur det blir på lördag, om svärföräldrarna ska käka middag hemma mamma och dem på lördag, aferdita har inte gett besked än. Dem har ju besök ifrån kosovo nu och han ska inte hem försen på måndag, så dem kanske skulle göra något för honom som ett slags avsked liksom. Han har varit här nu några månader så.. Men vi får se :)

Jag och Adrian ska nog dit iallafall, om inget annat så ska vi helt säkert på bio iallafall :) myspys.. Vi går nästan aldrig på bio tillsammans, blir liksom inte av. Massa andra saker vi gör hela tiden.. hehe..

Till sommaren kanske vi ska till kosovo igen, om pengarna räcker till :P Skulle egentligen dit i somras men valde Bulgarien istället ju.. Men kosovo blir det nog till sommaren.. träffa alla igen, inte fel :) Vi var ju där 2006 och träffade alla, helt underbara människor :) Enda problemet är ju språket, men det fixade vi :) om inget annat så lär jag mig ännu mer tills sommaren :) Träning som gäller :) Yaaj!

Nu ska jag ut i vardagsrummet igen, dricka mitt kaffe och kolla på när Aferdita dansar :P

Innan jag drar mig till Lund ska jag nog inom min kära mor och dricka en kopp kaffe, tror jag hinner med det också :) Men vi hörs när vi hörs. Skriver mer ikväll tror jag.. TakeCare


-/KramPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards