Alla inlägg den 27 november 2008

Av Pernilla - 27 november 2008 18:45

Nu sitter jag på jobb.. Får ingen rast idag pga. ensam delegering. Får jag iofs inte ofta.. :/ illa illa.. Men sånt man får ta :)

Slutar 21.30, ska då hem och äta "middag/kvällsmat" som Adrian sägs lagat, blir kyckling, ris och curry.. Alltså micromat :) Haha.. han laga avancerad mat, det tror inte ens jag på :P Såå, micro mat it is :)

Mysigt det med :P


Imorgon jobbar jag 7-15.30 Sen ska jag nog hem och vila lite för att orka med kvällen :) men det är iofs inte helt säkert att jag ska ut på fredag, blir ev. på lördag istället. Mer som händer då :P mer valmöjligheter.. Men det återstår att se :)


Nästa vecka blir det julshopping :) Myspys.. ska nog även utnyttja mitt spa presentkort som jag fick när jag fyllde år ;) ansikts/rygg massage m.m Hur bra som helst! Men vi får se, kanske pappas fru ville med och gotta sig med mig :)


Nästa torsdag ska jag locka håret :) ska bli så fint så fint =) Cant wait... :) Eller jaa, hoppas det blir fint :P Lite volym i håret dock :P

Nästa helg jobbar jag.. hatar att behöva jobba varannan helg, tycker det är alldeles för mycket..!! Men vad ska man göra? Har även börjat fundera på att söka tjänst på natten. Jobba natt.. Man tjänar mycket mer och man är mycket mer ledig, dock jobbar man även varannan helg då, men man är även långledig på nattscheman :) men vi får allt se.. jag och natten går kanske inte ihop :)


Fan, jag vill till Göteborg :( Jag vill... Men en dag ska jag dock dit :) hoppas jag.. eller?! Beslutsångest.. Vi får se!


Nu ska jag gå igen, ska faktiskt gå och städa tro det eller ej. Det som är så roligt :) Vi hörs när vi hörs :) TakeCare


-/KramPernilla/-

Av Pernilla - 27 november 2008 15:38

Idag började både jag och Adrian sent :) han började tio i ett och jag började halv två, så vi fick morgonen tillsammans :) vi steg upp vid elva.. drack kaffe och så.. sen duschade jag och gjorde mig iordning.. Gick ut och kastade pinne med Daisan :)

Nu sitter jag på jobb, inte mycket som hänt :P fortfarande lite sjuk, lite trist.. men man måste jobba ändå ju.. Adrian var här för en stund sedan och lämnade muffins och cigg :P Han hade vart och handlat lite mat.. Nu skulle han hem och sova och sen plugga, han har ett stort prov imorgon :( och jag ska bara jobba jobba ikväll...

Kl är nu 15.40 och det är redan kolmörkt, det är så trist :( känns som om man jobbar nätter numera :) men men..

Imorgon fredag jobbar jag 7-15.30, därefter kanske jag ska ut med Adrian och några kompisar :) men jag vet inte riktigt hur det blir med det, kanske ska låta honom ha en killkväll imorgn :P var inte ens säkert Adrian ville med ut. men det tycker jag fasiken han ska.. Han är nästan aldrig ute.. men men.. går jag inte ut imorgon ska jag ut på¨lördag :) Bjuden på 3 olika fester, så får se vart jag hamnar till slut :/ nej, nu ska jag gå och ringa christian, hade ett missat samtal av honom, sen ska jag ringa chefen igen... suck.. Men vi hörs när vi hörs :) TakeCare


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards