Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Ett snabbt inlägg nu!

Av Pernilla - 19 november 2008 23:47

Ja, nu är jag alldeles för trött egentligen för att skriva blogg, därför blir det en snabbis =)

Efter vi käkat lax gjorde vi oss iordning och begav oss till Eslöv hem till mamma. Drack kaffe och jag och mamma spelade yatzy :) Roooligt... Satt bara och slöade och snackade en massa skit.. sen badade jag lillebror :) han är så söt när han är alldeles blöt i håret :) borstade hans hår helt slickat på sidorna, såg för kul ut.. Haha.. Men han var inte alls på hugget idag för att bada, han hade inte sovit middag idag så medans vi tog på honom pyjamas somnade han innan vi ens hunnit knäppa den.. DÅ är man trött kan jag tycka.. hehe.. han sov typ en timme, sen hörde jag hur han grätt, givetvis sprang jag in i största hugg för att ta honom :) men han hade nog inte sovit tillräckligt så han grätt i en timme och slutade inte.. Fick vila öronen en stund, men då gällde det att man var ensam i rummet och att jag sjöng för honom, så det gjorde jag :) Tills mamma kom in och störde och skulle gå och röka :P Han lugnade sig vid åtta igen :P och 20.36 tog jag och Adrian tåget till Lund, där Nina och hennes nye pojkvän stod och väntade :) dem körde oss till Staffanstorp och kom sedan upp ett slag och drack lite juice :P och snackade skit förstås.. Dem åkte för en stund sedan, och då passade jag och Adrian på att följa dem, så kunde vi gå nattrundan med Daisy :) 2 flugor i en smäll :) Och nu ska vi sova, jag är astrött, varit igång hela dagen känns det som.. och jag har dock varit uppe sen kl sex.. så då får man vara trött.. så vi hörs imorgon, ska upp 6.30 imorgon. Sov så gott alla så hörs vi när vi hörs.. TakeCare..


-/KramPeki/-


Ps. Adrian har formaterat om hela datern, så jag har inga bilder, låtar eller något kvar :( suck.. Alla minnena är raserade!! :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards