Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Äntligen

Av Pernilla - 30 oktober 2008 11:16

färdig med städningen :)

Dammsugat och torkat golven. Jag dammtorkade igår så det behövs ju inte idag också.

Nu ska jag snart ut med vovven min, funderar på att dra ner direkt till affären, har bara en cigg kvar ;/ men faen, jag pallar inte egentligen. Hehe.. Sen vid ett ska jag ner till kommunen och hämta mitt parkeringstillstånd, dem har kommit med ytterligare något sjukt på vårt område, dem tar numera betalt för parkeringsplatserna. Sinnessjukt. Dem har förstört hela åkershus med sina fula nybyggda hus i mitten av alla höghus, det ser sjukt ut. Men men.. och ovanpå det ska dem ta betalt för parkeringarna. Men vi som bor här får gratis såklart, woho. Men våra gäster ska behöva betala :) Thats good. Hmm.... Illa..

så jag ska iallafall hämta det sen. Ahh orkar inte ta mig till byn nu, någon som vill gå och handla cigg till mig? :) hihi..

Nancy kommer inte i helgen, hon ska festa i Ystad. Så det blir vi andra tjejer som får festa istället. men det gör inget.. Jag trivs bra i deras sällskap.. Haha.. vi har riktigt kul tillsammans.. :) Ha..!! :)

Uhh jag undrar när sofforna kommer, hoppas innerligt dem kommer innan halv fyra så jag hinner se dem innan jobb, på min rast kan jag säkert inte lämna jobbet då jag säkerligen är ensam delegerad, som alltid!

Ringde Eslöv igår förresten :):) Vilken tur säger jag bara.

Hon Gunilla jag snackat med och även varit på intervju hos i somras hade diskuterat mig med någon Karin dagen innan jag ringde, men dem trodde att jag var heltidsanställd här i staffanstorp vilket jag inte är, har bara en tjänst på 75%. Så hon blev glad att jag ringde :) så hon ska diskutera med Karin på Fredag då hon var ledig idag.. Som jag sa till Gunilla, finns det något i Eslöv så nappar jag direkt, jag tänker inte vänta mer på Staffanstorp, då säger jag upp mig härifrån och börjar i Eslöv, givetvis. Trött på att bli utnyttjad och inte ens få ett tack då och då! Aja, men nu ska jag fortsätta här hemma, ut med vovven och ner och handla cigg, ingen annan gör det åt mig tydligen ;P ska ringa micke nu och försöka få honom att vakna så han kan komma på kaffe och köpa med sig cigg :P Han var ju med oss igår och handlade och "glömde" kortet. Haha.. så jag betala hans mat, så han skulle köpa cigg för det istället :P Aja, nu ska jag ringa och se om han vaknar. han är svårväckt..!! Ha det bra så hörs vi när vi hörs! TakeCare


-/PussPeki/-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards