Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Pernilla - 7 oktober 2008 17:38

Ja, sitter på jobbet nu. Började 13.30 idag. Men tycker ändå tiden går relativt snabbt idag :)

jobbar med Marie idag, en av favoriterna :) så vi dricker kaffe och snackar nu och väntar på att riset ska bli färdigt så vi kan servera kvällsmat :)

På min rast ska jag hem och väcka gubben :) han vilar en stund nu så.. sen ska ha följa mig tillbaka och ta en kaffe här :)

Vet inte riktigt vad som händer efter att jag slutar 22.00 kanske se en film sen sova förståss, börjar ju 7 imorgon bitti igen :/ men bara 7-12 :)

sen till läkaren 15.20 :( usch usch usch.. Adrian följer med mig också som tur är.. Och jossie erbjöds sig att följa med, Tusen tack min lilla solstråle.. Du ställer alltid upp när det är något :)

Nu ska jag gå igen, kolla till riset sen servera som sagt.. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 7 oktober 2008 11:13

God morgon på er!! :)


Vaknade nyss, skönt att få sova lite :)

Igår satt jag bara hemma och kollade på film hela kvällen för mig själv :) Jag och Daisy hade en dunderskön kväll :) bara slappa..

Jag somnade till filmen igår, DÅ är jag trött, annars somnar jag aldrig till film så. Det är så skönt när man knappt kan hålla ögonen öppna och bara somnar.. thats nice..

Nu ska jag snart in i duschen och göra mig iordning.. Jobbar idag 13.30-22.00 :( så trist med kvälls turer.. Men även de måste göras.. Jobbar nog med Marie idag, en av favoriterna på jobb :P

Adrian kommer förmodligen sen också, inom jobbet också och tar en kaffe med oss :) myspys.. Är inte hemma försen tio ikväll sen :( suck.. sen börjar jag 7 imorgon bitti igen.. SUCK. Men jag dessa två dagarna är såå najs.. 7-12 och torsdag 7.30-12.30 en bra vecka på mitt schema nu.. :D Nästa vecka jobbar jag bara måndag sen APT (all personal + chefen har möte ang. avdelningen) på tisdag, sen jobbar jag bara torsdag och fredag. Vi har ju sex veckors schema, och DET är min bästa vecka :) Men jag kanske ska jobba extra tisdag eller onsdag.. får se om jag orkar.. Ska ju ändå dit på tisdag på mötet så då kan jag lika bra jobba fram tills mötet som börjar 14 :) Eller hur!? :)

Nu ringde min underbara tjej precis.. Ville bara skriva att jag är väldigt väldigt stolt över dig.. Du klarar detta och vi finns bakom dig. Vi ses sen på jobb när du kommer min älskade tjej! Älskar dig otroligt... <3<3


Adrian skickade precis att han har frysigt hela natten :( usch stackare.. Dem håller på att gå tillbaka nu, så han är väl hemma igen vid två eller så.. Längtar efter honom.. Efter över 3 år så saknar man fortfarande honom efter bara en natt, det är inte klokt :P Kärleken finns där dock kvar :P Hehe.. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta en cigg sen hoppa in i duschen :) Vi hörs när vi hörs! TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 7 oktober 2008 00:05

Ja, det har jag varit hela kvällen lång. hehe..

Kollat på sex and the city filmen ikväll :) och nu håller jag på att kolla på Ps. i love you sett båda två innan men dem är så bra :)

Efter jobb har jag faktiskt inte gjort ett dugg förövrigt..

Gick och handlade på ica efter jobb, så kom hem vid fyra. Gick direkt ut med Daisy sen la jag mig på soffan en stund och kolla tv. sen började jag med disken så den blev klar.. sköönt. skulle egentligen dammsuga men det orkade jag verkligen inte idag. Varit helt slut. Gjort väldigt väldigt mycket på jobb idag, men det är skönt, för nu har jag inte mycket kvar resterande vecka :) Najs. :) sen har jag varit i sovrummet och kollat sex and the city filmen som sagt och ätit frukt :P Yaaj.. Nu påbörjade jag ps. i love you för en stund sedan. Var precis ute på nattrunda med Daisy också.. så nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla filmen :) sen sooova.. är helt slut men vill inte sova än nu när jag väl kan sova länge imorgon :P haha.. sen börjar jag 7 onsdag och torsdag :/

På onsdag bär det av till citykliniken.. Nervös till tusen.. men det fixar jag :) Och jag har Adrian bredvid mig hela tiden också :) skönt.. Han är ju på läger nu, idag till imorgon.. så han kommer imorgon till jobbet och säger hej och ger mig en puss förståss :) Tar en kaffe med oss på jobb :P brukar han göra.. hihi.. Nu ska jag kolla film.. skriver mer imorgon lite bättre saker.. idag har det varit slappedag för mig och mitt skrivande :P Vi hörs när vi hörs! TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards