Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Pernilla - 5 oktober 2008 23:57

Usch jaa, är trött och ska sova nu.. Jobbar 7-15.30 imorgon :( lååång dag.. urk.. Så jag tänker faktiskt inte skriva om min dag nu.. hehe.. får skriva imorgon efter jobb.. Så god natt allihopa och sov gott :) Sleep tight and dream sweet.. Natti Natti..

TakeCare


-/Puss Peki/-


Jag älskar digAdrian 37 månader för oss igår :) Höhö.. <3

Av Pernilla - 5 oktober 2008 21:58

ska spela kort nu :) skriver om en stund om vad jag gjort idag :P Brb..

TakeCare!


Jag älskar dig Adrian, dont you forgett... <3


-/Puss Peki/-

Av Pernilla - 5 oktober 2008 00:42

Heejsan!


som sagt vaknade jag seent idag.. Åt frukost och greja..


Dammsög och tvätta golven har jag också gjort idag :) Hihi..

Gick sedan in i duschen och gjorde mig iordning för Jossies ankomst :) Vi skulle laga mat och vara tillsammans idag :) Precis vad vi gjorde.. Vi lagade lax m. potatis :D Gott.. sen efter det satt vi och snackade ett tag och mös.. sen gick vi ner till två kockar och tog varsin "orgasm" :D som drinken heter.. min favorit drink.. Mjölkdrinkar är verkligen for the wind..! :) På två kockar var det inte jätte kul, så vi åkte faktiskt till Lund på kulturen :) Där drack vi bara "Rosa pantern" DEN är också så så god :) Sen nu för ett tag sedan mötte jag upp adrian på stationen och åkte hem :) vi ska äta lite nu tänkte vi :) Han har varit i eslöv i kväll och varit med vännerna där :) Nu ska vi äta! TakeCare


-/Puss Peki/-


Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards