Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Pernilla - 24 oktober 2008 18:57

Japp, åt middag för ett tag sedan, äter nu kakor och dricker kaffe :P Haft en helt okej dag idag.. :) skriver mer sen.. Kanske utgång ikväll?! :) TakeCare så hörs vi när vi hörs..


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 24 oktober 2008 07:34

Vaknade idag vid sju, trött till tusen eftersom vi inte gick och la oss försen halv tre :/ men jag håller på att tvätta nu från sju. SUCK att man ska behöva tvätta sju på sin födelsedag. Grr... aja.. sånt som händer. Måste ju få tvättat kläderna :)

När jag vaknade hade jag ett antal mess från alla möjliga :) Tuusen tack för det. Min farmor skrev också, hon kan inte komma imorgon samtidigt som pappa och dem :( så hon frågade om hon fick komma 2 idag istället. KLART hon får. det är min farmor, hon får komma när helst hon vill :) Och till min häpnad hade jag till och med mess från min syster Madde. Vi har ju inte snackat på snart 3 månader, men fick ändå ett litet grattis :) Jag saknar henne till tusen när hon är sån. men hon har gjort sitt val, tyvärr :( nej, denna bloggen ska inte bli en tråkig en om alla beskymmer.

Så min dag ser ut som så här, jag ska städa och tvätta nu på morgonen, och renbädda sängen som varje vecka :/ sen duscha och göra mig iordning och sedan ner och handla en massa massa gott och tårta. Yaaj. Sen kommer då farmor som sagt kl 14.00 Tar väl en fika och sådär, myser :) sen vid 17.00 kommer mamma och dem, ska då ha gjort middagen färdig till dem om jag hinner :P Fransk potatis. sen tårta igen såklart :P

Adrian kommer inte spendera kvällen med mig :( Han ska jobba imorgon tidigt så han åker med mamma och dem hemåt sen ikväll. Så jag kommer vara ensam hela kvällen :( aja, jag får hitta på något att göra tycker jag :)

Imorgon kommer pappa och dem vid 16.00 Adrian kommer inte försen sju eftersom han jobbar. men pappa och dem stannar ju såklart kvar så de får träffa honom sa dem. :) firar ju även honom som sagt. Undrar vad alla köpt till Adrian? :P det är ju så svårt att köpa till honom :/

På söndag ska vi hem till svärföräldrarna och fira oss alla tre :) mysigt..

På måndag ska jag möta upp Jossie, vi ska köpa gymkort.. ska bli så skönt att komma igång igen :) Nej, nu ska jag hålla Adrian sällskap tills han ska åka till skolan :) Så söt han är nu på morgonen, han bar ner min tvätt, satte på kaffe, masserar mig, klappar på mig.. Aaaw :) My love.. Ha det bra så hörs vi.. TakeCare


Vill säga tack till alla som skickade ett grattis till mig, min familj, vänner och de jag inte ens snackat med på så länge som t.ex Arpi och Martin. Tusen tack till er alla <3


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 24 oktober 2008 01:05

Jaa, grattis till mig :) blir 21 år idag. Yaaj.

Jag och Adrian satt på tåget 00.09 och firade just den tiden att det var exakt 21 år sedan jag ploppa ut ur mammas .... :) 00.09 its my time :) Yaaj. Nu ska jag mysa. TakeCare


-/PussPeki-/

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards