Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Pernilla - 13 oktober 2008 10:33

Nu har vi precis ätit frukost här på jobb. Det har gått relativt snabbt idag, och det är såklart skönt. Nu är det inte många timmar tills jag går hem kl 14 :) skönt.. ska inom ica och handla mjölk och cigg :P

Adrian kommer också sen.. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag förutom att stor städa. Ska ringa och höra hur långt min soffa kommit också :) Hoppas den snart är här.. :)

Nu ska jag gå igen, ska snart ha min rast och då ska jag sätta mig ner och läsa lite utav min bok =) kommit rätt långt nu, snart läst ut boken :) Har fått tips också om en annan bok, den heter "Pojken som kallades det". finns fyra böcker som fortsättning också :) så ska nog inom biblioteket också och låna dem :) Nu ska jag gå. Vi hörs när vi hörs. ska ringa chefen nu. TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 13 oktober 2008 07:18

Nu är kl 7.20, började för 20 minuter sen. Skönt med morgon tur idag faktiskt :) inte så värst trött idag, tur är ju det :) Och jag hade en riktigt hemsk mardröm inatt :( usch och fy.. Men men..

jobbar till 14 idag.. därefter ska jag hem, då är nog Adrian hemma. Han slutar redan 12.50 eller vad det var. ska handla lite idag och städa. Det är ett måste..  inte för att det är jätte smutsigt, men bara för att det inte ska bli smutsigt såklart :P

Vet inte riktigt vad som händer ikväll.. :/ men något får vi hitta på iallafall :) Imorgon är jag så gott som ledig, bara mötet 14-15.30 Sen ledig onsdag också :) jobbar bara torsdag och fredag denna veckan, det är najs. min bästa vecka på schemat nu ;)

Idag mår jag väl lite bättre än igår, men tankarna finns där än idag. Jag ångrar mig lite att jag skrev inlägget för allmänheten, men behövde verkligen skriva av mig. Och det är ju egentligen ingen hemlighet heller. Men jaa, tankarna är sprida. Och jag hoppas snart jag kan förlåta mig själv och gå vidare utan dessa dagar då jag tänker extra på det.

Jag och Adrian har bestämt namn på våra framtida barn, det gjorde vi iofs för länge sedan. men det var namn som passade oss och som båda tyckte om. vi bestämde dem för mer än 2 år sedan med jämna mellanrum.

  • Benjamin
  • Hamza
  • Jamal
  • Leontina
  • Medina

 Detta är så fina namn och jag kommer verkligen döpa mina barn till detta, främst är Benjamin och Leontina, mina första barn :) Guud vad jag kommer älska mina barn i framtiden. längtar så.. ni har ingen idè hur mycket jag längtar och hur mycket jag faktiskt vill ha mina barn..

Nu ska jag gå igen, morgon arbetet börjar väl snart :) Vi hörs när vi hörs. TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards