Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Pernilla - 10 oktober 2008 18:26

Japp, har duschat och gjort mig iordning nu :)

ska hem till micke nu, och spela buzz. sen efter de tar vi oss till Lund :) Ska bli trevligt ikväll, hoppas jag :P

Blir nog en himla massa folk där bara :/ och jag känner inte många därifrån heller.. haha.. Knappt nina känner dem, det är hennes nya pojkväns vänner. Aja, kan bli trevligt med nytt folk också, inte alla gamla vanliga man ser på varenda fest :P Ha det fint alla och ha en trevlig kväll. Får se om jag hinner skriva när jag kommer hem om jag inte är alldeles för trött :P TakeCare


-/Puss Peki/-

Av Pernilla - 10 oktober 2008 14:39

Ahh är så uttråkad, ni vet när det krypen inom en?! Men jag har ändå saker att göra, men har ändå det dära krypet inom mig :/ Men men..

Ska snart in i duschen, göra mig iordning lite. Ska hem till Nina ikväll, vi ska sitta ett par där hemma.. Kan bli trevligt.. :) Micke ska också med..

Men först innan vi åker till Lund ska jag hem till micke så vi kan spela lite buzz :) lovat honom det så..

Vet inte om jag ska locka håret eller platta det ikväll? :/ Hmm, beslutsångest.. inte för att det är så viktigt men jaa.. ibland får man beslutsångest för det minsta lilla..

Har hämtat all tvätten nu, skönt med nytvättat :) ska inte tvätta försen på onsdag igen :) Najs..

Hela helgen jobbar jag :( Mindre kul, och jag försöker få tag i chefen idag.. måste fråga om han kollat upp ang. min semester om jag får eller inte får semester på min födelsedag.. Segt..

Men nu ska jag välja ut kläder tills ikväll sen hoppa in i duschen, först ut med Daisy förståss.. :) Ha det fint så hörs vi :) TakeCare


-/Puss Peki/-


Av Pernilla - 10 oktober 2008 11:33

Jahapp, inte mycket som hänt sedan sist jag skrev, men är smått uttråkad så kan lika bra spendera lite utav tiden här inne :)

Som sagt kom dem och lämna spisen imorse, thats nice.

Har tvättat nu, det sista hänger på tork som jag snart ska ner och hämta. Jag älskar ny tvättade kläder, luktar så fräscht :) Yaaj, ska vika allt sen, orkar inte nu! :P

Micke är snart på väg hit, han ska ta sig en kaffe och sitta och snacka lite skit :) Senare idag ska vi hem till honom och spela Buzz, något sånt frågespel. Skitkul är det faktiskt :P spelat de en gång tidigare hemma hos honom. Its funny..

Ikväll ska vi nog hem till nina, ett par vänner ska sitta där, så vi ska antagligen dit. Börjar inte jobba försen halv två imorgon så det är nice :) Lite sovmorgon.

Annars vet jag inte mer vad som händer idag mer än duscha, vika tvätten och allt det alldagliga man alltid ska göra :) Full speed med musik och dansa rundor med dammsugaren och moppen :D

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och fortsätta kolla lite tv, och i pauserna läsa min bok som jag köpte igår "nej pappa, nej" verkar väldigt bra :)

Innan kaffet, teven och boken ska jag ner och hämta min tvätt :) Så ha det bra så hörs vi när vi hörs! :) TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 10 oktober 2008 07:46

God morgon på er..!!

Hoppas ni alla sovit lika gott som mig :) men som fortfarande sover, för det skulle jag velat :)

Lizette sov hos mig inatt, myspys.. Jessica (min andra syster) kom också igår kväll och så micke såklart :) Vi spelade kotte i köket och käkade kanelbullar och chips och drack kaffe och chokladmjölk till :P

Nu kom nyss han som lämnade min spis :) så fick avbryta här en stund, han gick precis.. Den var fiiin :D Nu ska man starta alla plattorna i 3 min sen sätta på ugnen en timme för att få bort lukten av nytt sa han, så precis så gör jag nu :) ska ut med Daisy nu också, sen tillbaka ner i tvätten :/ suck. Nej, måste ner i tvätten NU annars torkar det aldrig, en himla massa tvätt idag :/ skriver snart igen. TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards