Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Pernilla - 19 oktober 2008 18:19

Ja, det blev en mycket trevlig kväll må jag säga :)

Vi blev en hel del folk dock, de började strömma in runt 19-20 och det bara kom fler och fler. Ett tag började jag undra vart alla kom ifrån. Haha. Men kul hade vi allihopa iallafall :) Huvudsaken.

Vi blev en 25-30 pers i min lägenhet, så ni kanske kan tänka hur min lägenhet såg ut när jag vaknade? Ölburkar och flaskor exakt överallt. Men det var inte så farligt som när jag hade inflyttningsfesten i den andra lägenheten. Tack och lov.

Många som sov över också, Jag, Adrian, Nancy, Christian och Elvir. en himla massa. tur man har 2 soffor och en madrass extra :P men men..

Inatt när alla hade gått ställde jag och christian oss och lagade mat till oss alla fem. Det var mysigt :) (Christian är min kusin) så alla blev mätta, och trötta :P så ni kanske kan tänka hur mycket disk här var också? drygt, men jag gjorde de iallafall :) Nu är här städat och luktar fräscht igen så nu är rökelserna och ljusen fullt tända :)

Jossie ska snart komma hit och dricka lite kaffe, vet inte om hon sover över eller om hon åker hem sen igen. Bussarna går inte alltför ofta nu på helgen. Men tror hon åker hem..

Imorogn är jag ledig.. najsigt som attans.. vet ännu inte vad som hända skall, kanske besöker mamma en stund :) Adrian åkte hem innan idag också, hans game day idag.. Fotboll sen spela cs och skit med vännerna.. låt honom.. hehe.. så han kommer imorgon igen..

Fått mig en ny mysig favorit låt, The kelly family - An angel. Så mysig.. :) lyssnat på den ett antal gånger idag :P

Men nu ska jag gå, lägga mig i soffan med frugan :) Myyyyspys... Vi hörs när vi hörs.. TakeCare!


-/PussPeki/-


Jag önskar jag kunde vrida tillbaka klockan och göra allt annorlunda. Tänker på mitt förflutna varje dag..!! jobbigt till tusen.

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards