Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Pernilla - 29 oktober 2008 13:13

Jag hatar att vara uttråkad.. suck..

Bussen går inte försen tio i två, och har absolut ingenting att göra fram tills dess. Orkar inte ta tag i städningen eller diskningen nu innan jag ska iväg. Bara drygt.. Ska ta det efter storhandlingen ikväll. Ska även köpa nya jympaskor idag. Insåg det nu när jag bytat om för träningen, i have to.. Hehe.. Köpte ett par puma jympaskor i Kosovo när jag var där, ni förstår kanske resten? :P dem är inte sönder eller något, men slitna till tusen. Haft den 2 år nu ju.. Aja.. får införskaffa mig ett par nya :)

Det suger att jag ska jobba imorgon också, nu vill man inte tillbaks när man fått smak på ledighet. men man måste ju arbeta, tyvärr.. hehe.. Men men. Nej, nu ska jag ringa Eslöv och snacka lite med dem ang. jobb osv.. Ha det bra så hörs vi när vi hörs. TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 29 oktober 2008 11:21

Jaha då är det onsdag idag. min sista lediga dag :( Fy fasen vad snabbt mina 6 lediga dagar har gått :( Tiden går alldeles för snabbt.. suger..

Jobbar imorgon 15.30-21.30 sen 7-15.30 på fredag. Iofs är jag ledig lördag och söndag och har förmodligen fått semester på måndag också :) så då får jag ytterligare 3 lediga dagar :D Yaaj. Det kommer iofs visa sig i nästa löning, suck.. Inget ob eller något. menmen, sånt man får ta. Pengar är allt i dagens läge, iallafall om man bor ensam och har hund. Aja, det löser sig alltid :) ska börja söka nytt jobb nu också, trött på mitt gamla, all utnyttjning och allt. Nej fy! Så här blir det en himla massa nysökande :)

Ska ringa Eslöv igen..

Idag blir det träning och storhandling, och storstädning. Inte gjort det nu på förmiddagen eftersom jag återigen vaknade så sent ;/ Adrian väckte mig åtta imorse strax innan han for iväg till malmö, men jag var så trött att jag bara inte kunde stiga upp. men men.. får fan börja vända på dygnet igen! Sick and tired of this.

Ska bli skönt att börja träna faktiskt, men det är ändå jobbigt i början att komma in i det som en rutin. Men det ska säkert bli skitbra :D Platt mage.. Yaaaaj :P Jag låter som en tjockis nu ;P Är jag med, i rimliga gränser :P

Nej, nu ska jag röka sen diska sen ut med doggyn :) Ha det fint alla så hörs vi när vi hörs :) TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 29 oktober 2008 01:27

Ja då är man hemma igen från Eslöv :)

Var där idag och firade dalldin, hade kul :) Jag och Dalldino har iofs alltid kul. Flabbar i sönder oss.. Haha!!!!!

Jag gjorde räkmackor som vi alla åt och sen åt vi tårtan såklart.. Yaaj. GOTT! Hade myycket trevligt där idag :)

Fick även min present ifrån svärmor idag :) förutom rosorna jag fick på min födelsedag fick jag en dior parfym :) Luktar riktigt gott.. Tack svärmor!

Btw, har jag skrivit vad jag fick av Adrian? Jag fick ett present kort på SPA i lund. han tyckte jag behövde avslappning, och där håller jag faktiskt med honom. Så jag ska få ansiktsmassage, rygg/nack massage och bada kurbad.. Najs eller vad? :D

Jag köpte ett par puma skor till honom, men ludd i om ni förstår? svarta varma, skitnajs var dem. Men fyfan vad dyrt skor är för män?!?! även för kvinnor dock.. Aja.. han fick ju även en nästrimmer.. Haha.. för skojs skull ;P

Vill även passa på att skriva ett STORT grattis till Tess som fått sin dotter Sarah igår 28/10-2008 kl 19.01 Ett stort grattis och är glad att förlossningen gick bra :) <3

Imorgon ska jag storstäda på förmiddagen, sen kl 14 ska jag möta Jossie i Lund eftersom vår träning börjar imorgon :) sjukt najs att komma igång igen. Så vi ska träna 14 imorgon, sen ska jag hem och duscha och så. Sen ska jag och Adrian till Malmö och storhandla. Suck. Bli ännu fattigare :P Haha.. aja, sånt man får ta :) Nu ska vi nog lägga oss tror jag, försöka få Adrian bort från tvn, han kollar boxning just nu. Övertråkigt.. ;P Ha det bra alla så hörs vi när vi hörs..!! TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards