Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Pernilla - 15 oktober 2008 18:43

Jäkla tåg trafik skit. Möte Adrian på lunds central vid 16.00 ungefär.. Vi skulle ta tåget 16.42 till Eslöv. Men tåget kom aldrig.. Grr.. Dem talade i högtalaren om att någon el sladd gått sönder.. Så vi väntade fram tills 18.00, så hade vi väntat i 2 h. så vi åkte tillbaka till Staffanstorp. Pallade inte vänta mer. Så vi tog bussen 18.03 och är hemma nu :) Seegt för jag ville verkligen träffa mamma idag :( saknar henne.. Grr.. Aja, lovade henne att jag snart skulle komma igen :) Men nu ska jag sätta på kaffe, lizette (syster) kommer också snart :) sen ikväll ska vi se en film som nyss kommit ut, kommer inte ihåg vad den heter :/ Men Adrian säger att den ska vara bra.. :) Ha det bra så hörs vi när vi höre.. TakeCare


-/PussPeki-/


Jobb imorgon 15.30-21.30

Av Pernilla - 15 oktober 2008 12:29

God morgon alla mina läsare :)

Hoppas allt är bra mer er!?

Här är det helt okey tycker jag. Unnat mig en sovmorgon så jag gick upp ur sängen för en stund sedan :) Najs.. Skönt att bara kunna sova hur länge som helst, eller jaa.. skulle gärna kunnat sova en stund till, men då får jag bara ännu mer ångest när jag vaknar senare :P

Nu sitter Emma och skickar en massa bilder till mig från Bulgarien, så roligt att se bilderna igen :) Men man saknar bulgarien när man ser bilderna, och framför allt saknar jag Emma. Men det är kul att se iallafall :) Jag ska försöka få Adrian och Padde att vi ska åka till Åland och hälsa på Emma och Nicke :) Vi ska försöka hitta en dag då alla kan.. Kommer bli riktigt roligt, litet äventyr :) sen hoppas jag även att dem kommer någondag :D Hade också varit himla kul :)

Idag ska jag och Adrian nog hem till Mamma en stund och hälsa på :) sen vid 20.00 ska vi hem till Paddoe för han slutar jobb då och dem ska spela. Vet inte hur länge jag lär sitta där eller om jag går hem till mamma igen.. Hehe.. vi får se hur dagen blir. städade igår och det var otroligt skönt :) Nu ska jag gå, vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 15 oktober 2008 00:43

Nu säger jag god natt och dröm sött.. Nu ska vi lägga oss och jag ska läsa lite på min bok igen :) skriver mer imorgon. Ha det bra så hörs vi när vi hörs. TakeCare


-/PussPeki/-


Jag älskar min familj och vänner massvis <3

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards