Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Pernilla - 9 oktober 2008 22:06

Japp, då vart man hemma igen då :) Vart ute med Daisy precis..

Sitter just nu och väntar på Lizette (syster) hon ska spendera natten här inatt :) sen åker hon direkt till skolan härifrån imorgon.

Micke är också snart på väg hit, han ska ta sig en kopp kaffe. Najs Najs.. skönt med lite sällskap ibland :)

Tvätta imorgon bitti kl 07 :/ suck.. Sen kommer min nya spis 7.45 :) Yaaaj.. Najs.. Hoppas den är riktigt fin nu som min nya kyl och frys var :) Alltid skönt att ha massa nya maskiner som är heeelt fräscha.. :)

Nu kom Lizette, så nu ska jag gå och vara lite social iallafall :P Ska fan äta chips nu eller något, smått hungrig/sugen på något :P Vi hörs när vi hörs! TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 9 oktober 2008 18:02

Tjoo


Sitter hemma hos mamma nu, dem har nyss käkat men jag vart inte hungrig så åt ingenting.. Jag satt vid datorn istället :P

Efter jobb gick jag hem, ut med Daisy och allt det vanliga.. Sen gick jag in i duschen och gjorde mig iordning för lunda turen :) åkte in till Lund, möte Adrian och hans klasskompis :) riktigt trevlig var han :) Klasskompisen så alltså :P Ha..! Sen tog kompisen bussen hem.

Sen möte vi upp Lizette (syster) så gick vi tre och fika, äpplepaj och vanilia latte :) Naaajs.. de vanliga förståss..

Efter de åkte vi till Eslöv, hem till mamma.. men Adrian gick och träffa sin barndoms kompis. Dem var här uppe hos mamma nyss och snackade lite :) Inte träffat Elvir på lääänge så de va kul att träffa honom igen :)

Jag och Lizette ska väl snart hemåt, eller lite senare.. Håller på att dricka kaffe nu, så ska snart ut och röka med mamma igen :) Vi blir stor rökare tillsammans :P

Btw, i Lund köpte jag en bok idag heter "nej, pappa, nej" av heter stuart howarth. det snackas mycket om den så jag måste läsa den :P men det är dock en hemsk bok, men jag ska läsa den iallafall :) Ha..!

Nu har jag gjort en blogg till lizette med :P

lajzan.bloggagratis.se så nu får vi se om hon blir aktiv med det eller inte.. Hon har ju bilddagbok också, trist..! Inte min typ av bloggande :P massa bilder och mög. Anyway, nu ska jag gå! Men som alltid, vi hörs när vi hörs :) TakeCare


-/PussPeki/-

Av Pernilla - 9 oktober 2008 11:26

Heej!


Jobbar idag, skööön tur.. 7.30-12.30 :):) så slutar snart :P

Efter ska jag hem och duscha och göra mig iordning sen vidare mot Lund :) Ska möta Adrian där och vi ska ta en fika och bara mysa :) Sen ska vi vidare mot Eslöv :) Han ska dock hem och jag ska till mamma :( Men kanske träffas en stund ikväll igen hemma hos Paddoe :) Ska bli mysigt att träffa mamma och Sammy idag :) hihi.. Älskar dem, såklart :P

Efter de ska jag nog bara hem igen.. sitta och uggla med Daisy :) städade ju igår så behövs förmodligen inte idag igen..

Imorgon är jag ledig :):) Najs Najs.. ska bli så skönt, men ska tvätta kl 07.00 :( mindre kul.. Sen kommer dem med min nya spis imorgon bitti också. 7.40 Vilken jäkla tid.. men men.. får ny spis i varje fall, huvudsaken :P Haha..

Nu ska jag gå igen, ringa mamma och ta en kaffe och en cigg..

1 Januari 2009 blir det rökförbud här på jobbet, så fruktansvärt löjligt. men ja.. tänker inte engagera mig i att ens tänka på det.. Kan bara säga som så att det kommer bli väldigt väldigt mycket irritationer här på jobb efter det, mååånga rökare här. Och hur blir rökare utan cigg? Joo, irriterade såklart! Nu ska jag gå! vi hörs när vi hörs! TakeCare..


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards