Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Pernilla - 21 oktober 2008 10:50

Ahh suck. Idag är det jobbedagen. Svårt att komma igång när man varit ledig ett par dar nu. Varot ledig lör-måndag ju. Så får jag en sån långedag, 12.30-22.00 Tack liksom.. Imorgon jobbar jag bara 07.30-13.30 skönt :) Idag kommer bli tufft. men jag får stå ut. se det positiva i det hela :)


Som sagt var jag hos mamma igår, och sammy mår bra igen, tack och lov!

Hade en trevligt stund med dem igår :) vi åt kebabtallrik. Mums... och alex gjorde hans berömda vitlökssås som jag fick ta med hem. Naajs. Adrian åt den igår kväll.. hehe.. så himla god. Beställningen går via mig, så ger jag alex besked :) Just let me know ;P


Idag blir det bara jobb som sagt, sen hem och ut med vovven och soooova så jag vaknar imorgon bitti. Kan ju inte precis försova mig :P Efter jobb imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Då är jag ledig ytterligare tors-lördag :) ska ha kalas både på fredag, lördag OCH söndag. hehe.. Fredag kommer nog mamma hit, pappa på lördag och hem till Adrian på söndag och fira adrian och alldin (adrians bror) som fyller år den 28e oktober.. :) Ska förhoppningsvis bli en trevlig helg :) massa massa presenter :P Nej, nu ska jag fylla på kaffet och sen göra mig iordning för mitt roliga jobb :) Pust.. Ha det bra så hörs vi när vi hörs.. TakeCare


-/PussPeki/-


Usch, tankarna springer igenom huvet hela tiden!

Av Pernilla - 21 oktober 2008 00:22

Adrian var på läger för någon vecka sedan, och hans klasskompis tog en fin bild på Adrians hand när han fångat en larv. Tyckte det var en riktigt fin bild, så jag var precis inne och beställde en förstoring på den :) så det kommer bli en fin tavla :P Så får bilden inom 3 dagar :) Skulle bara visa er den.. :) TakeCare Vi hörs när vi hörs


-/PussPeki/-


Minnena försvinner inte..!!

Av Pernilla - 21 oktober 2008 00:15

Ja, nu är klockan mycket :P Ska snart hoppa i sängen tänkte jag.

Sen sist jag skrev har jag varit hos mamma :) Tänkte att hon behövde stöd idag efter det som hände i förmiddags.. Med lillebror :( men han mådde som vanligt tack och lov :) men så som mamma berättade det var det en skräckupplevelse :( men jag tackar Gud för att det inte hände något med honom....!!!!

Vi åt kebabtallrik hos mamma :P Adrian var inte med då han var här hemma och pluggade iställe, eller jaa. han sov men han skulle ha gjort läxan :P han sitter och gör den nu, skulle bara renskriva. najs för honom :) Sen efter maten drack vi kaffe. sen körde mamma mig hem :) Mysigt att bara vara hon och jag för en gång skull.

Imorgon ska jag jobba, som jag skrev i förra inlägget.. Återigen är jag för snäll mot dem på jobb, jag börjar 1 timme innan jag egentligen ska, alltid ska jag ställa upp. Börjar bli smått irriterad och trött på det. men men.. vad ska jag göra? Så imorgon jobbar jag 12.30-22.00 sen onsdag jobbar jag 07.30-13.30 Imrogon blir tufft eftersom jag jobbar 9½ timme, men men.. så kan de gå ibland :) :/

Jag och Adrian har testat en hel del saker nu ikväll :P tänker inte gå in på vad. men det var en roligt upplevelse :D Min sjuksköterska dräkt kom i användning iallafall.. Haha.. :P

Nej, nu ska jag ta natt blosset med Adriano sen ska jag hoppa ner i bingen som mamma alltid säger :P ha de gott folks.. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/PussPeki/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards