Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Tjo flöjt =)

Av Pernilla - 30 oktober 2008 10:07

God morgon på er!


Vaknade för en liten stund sedan, Adrian hade gjort kaffe.

Adrian gick precis, han ska till Ystad idag och göra något skolarbete med några skolkamrater. Så han blir nog borta hela dagen :( Men men..

Ikväll jobbar jag, 15.30-21.30 Känns som pesten nu när man är van vid ledigheten. :( Men men, tar någon dag sen har man glömt hur det är att vara ledig :P Fick semester på måndag också förresten :) så jobbar idag och imorgon sen ledig lör-måndag ;) Hihi.. Nästa vecka kommer det igång igen riktigt ordentligt, jobbar många dagar i streck. Men men, bra att komma igång igen. Och jag MÅSTE vända på dygnet igen, men jag vet inte hur. Och jag ska upp 06 imorgon :/ Måste vakna.. Grr..

Sitter och lyssnar på musik nu, ska snart dammsuga. Adrian diskade all disken igår halv tiolv typ :P Micke var också här på en kaffe.

Igår storhandlade vi, minst sagt. 2000:- rök där för mat. Mat suger, Pengar suger :P Aja, äta bör man annars dör man, säger dem!

Vi lämnade sedan bilen i Eslöv igen, sen tog vi buss och tåg hem. Ohh hur ska jag övertala Adrian att ställa på bilen igen? :P Kändes så bekvämt när vi hade bil.. Men men, snart nog har jag nog lyckats ;):)

I helgen.... vad händer då!? Jag vill UT, ska försöka lura hit Nancy ;P hihi.. så vi kan hitta på något, och jag ska få ut Madde också (en kompis från Malmö) hon behöver det..!!

Har träningsvärk sedan i går :/ Mina bröst bara värker.. Hehe.. men men, det ska väl kännas antar jag.. Vi ska träna nu 2-3 ggr veckan, så vi ska träna på lördag igen. Skönt att komma igång med det också.

Soffan kommer IDAG, förstår ni IDAG? Dem har varit så försenade och nu äntligen kommer den idag, som jag fått ringa och tjata. Men den kommer äntligen idag :) Ikväll när jag är på jobb ska ett par komma och kolla våra gamla soffor.. Hoppas dem tar dem så vi slipper ha 2 soffor i lägenheten :P Nej nu ska jag röka sen städa undan.. Vi hörs när vi hörs. TakeCare


-/PussPeki/-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards