Direktlänk till inlägg 19 december 2008

:)

Av Pernilla - 19 december 2008 16:18

Hej Hej :)


Gick upp halv elva idag, efter många om och men :P

Var hemma hos mamma igår efter jobb, var trevligt :) käkade middag där och sådär..

Jag har börjat få utslag över hela armarna, så jag ringde sjukvårdsupplysningen och rådfrågade vad jag skulle göra. Hon sa att jag hade fått en reaktion på något nytt så Jag fick absolut inte sova ensam, och känna efter ordentligt om jag inte var svullen i halsen eller på tungan. Inbillar man inte sig då? Jo, jag gör. Så jag bestämde mig för att åka till akuten för att få tabletter mot allergi, som hon ssk sa. kom dit vid tio ungefär, och fick då tabletter. Måste ringa vårdcentralen och se efter vad det är jag inte tål. Jobbigt.. aja... jag och Adrian gick genom Lund stad :) väldigt mysigt med all julbelysning och dylikt. Vi skulle ändå fått stå och vänta på bussen i nästan en timme så vi gick rundor :) sen köpte vi kexchoklad och äpplemer. Lagom tills bussen skulle gå så var vi på centralen igen :) Adrian sa det "Gud, detta var en av våra mysigaste stunder" hehe. Vi bara gick i lagom lugnt tempo och snackade om allt från himmel till jord. Mysigt.. Väl hemma gick Adrian ut med Daisy och jag diskade och sedan gjorde jag lite te :) Gick och la oss och somnade nästa direkt, båda var så trötta. skönt att somna in när man är riktigt trött :) bara ligga och slappna av i sängen :)

Imorse försov adrian sig, så han vaknade inte försen 8 ungefär, så han fick bråttom :P jag bara låg kvar. Ha! :P sen pussade han mig hejdå som vanligt.. och nu ser jag inte honom försen på tisdag :( vi båda jobbar hela helgen, det suger. Men men.. vi ses hemma hos mamma på tisdag när vi ska fira julafton :) ska bli mysigt. Alla syskonen och respektive samlade. vi blir 11 st tror jag. Lagom många :)

Och på självaste julafton ska vi hem till pappa och fira :) Myspys..

Och på fredag har vi blivit bjudna på middag hemma hos farmor :) kan också bli mysigt ju :) Farmors mat är så god. Men det är väl allas farmödrar bra på? laga mat.. hehe.. Nej, nu ska jag gå igen. Jobbar idag 15.30-21.30 Men vi hörs när vi hörs... TakeCare


-/KramPernilla/-


Ensam Pernilla över hela helgen :( suck! Dock träna på söndag igen :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards