Alla inlägg den 1 december 2008

Av Pernilla - 1 december 2008 12:19

Varit en helt underbart mysig dag :)

Vaknade rent sent, och Adrian hade ingen skola idag..

Jag stack hemifrån vid tio i två då jag skulle träna kl 2.. Tränade i ca 1½-2 timmar sen duschade vi och gjorde oss i ordning. Därefter åt jag och Jossie på en thai restaurang. Hur mysigt som helst :) Sen gick vi till ica och handlade lite glögg med tillbehör :)

Gick hem, tog upp all julpynt från källaren och satte det på plats. Så himla mysigt med julbelysning :) sen kom Cassy och Krista och vi drack glögg allihopa.. Men Adrian var inte så förtjust i det, tråkmåns..

Sen stack cassy och Krista hem, dem skulle åka imorgon (tisdag) till göteborg på behandlingshem.. Cassy började förstås gråta när dem skulle gå, eftersom dem ska vara i Göteborg ett halvår. Men men.. Tiden går väl snabbt får vi hoppas :)

Följde Jossie till bussen vid tio. Sen hem igen. städade undan och diskade och så, sen drack jag lite te framför tvn :) och Adrian kollade en trist film på datorn. Sen gick vi och la oss vid ett. Nu ska jag gå igen.. vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards