Alla inlägg den 6 december 2008

Av Pernilla - 6 december 2008 22:50

Hallojsan på ersan!


Vaknade sex imorse, som ni redan visste :P slutade jobba halv två.. Hem och ut med hunden och kasta pinne så hon blev trött :) Sen hem och in i duschen.. gjorde mig iordning och ut med hunden igen, sen gick jag till bussen vid 16.. Tio över fyra kom jag dit, och jag såg att bussen skulle gå 16.15, yeeees tänkte jag, då hinner jag med tåget till eslöv 16.42 Men shiii fick jag.. Det är ju LÖRDAG.. så det slutade med att jag fick vänta 35 min på bussen, ioch ytterligare 30 min i Lund på tåget men jag gick inom expresso house och köpte en stor vanilia latte :P så var hemma hos mamma vid 18.. Varit här hela kvällen, gosat massa med lillebror, käkat middag och spelat yatzy med mamma etc :P trevligt trevligt... Var nyss på Adrians jobb också, och hälsade på.. Saknar honom så mycket nu när man är van vid att han alltid är där :P men till nyår har vi två löften :P 1. sluta röka 2. flytta tillsammans :) Mysigt.. 

Mammas man ska snart köra mig hem, ska faen upp sex imorgon bitti.. jobbar till 15.30, mindre kul.. men man måste.. tyvärr :P Därefter ska jag städa en massa.. sen kanske en kompis ska titta förbi.. Trevligt :)

Nu ringer Jens, ska ta det samtalet.. Men vi hörs när vi hörs :) TakeCare


-/KramPernilla/-

Av Pernilla - 6 december 2008 07:47

Hejsan!


Vaknade sex idag, gjorde mig iordning och gick ut med hunden. Gick till jobb sju, fick rapporten från natten som vanligt :) Nu har vi just fixat fram frukosten Lisa och jag, och ska väl snart in och väcka våra gamla :)

 Idag jobbar jag 7-13.30, skön tur.. Imorgon 7-15.30, mindre skön :)

Efter jobb ska jag äntligen få tvätta mitt hår :) egentligen är det lite för tidigt, men jag måste för att se resultatet :P Därefter ska jag nog hem till mamma, har dock inte snackat med henne än, men jag tror att hon vill att jag kommer :)

Ikväll ska jag inte göra någonting speciellt :( börjar ju sju imorgon bitti som sagt, så det kan inte hända allt för mycket ikväll :P får komma i säng i tid idag.. hehe.. :) Imorgon efter jobb ska jag stäääda, äntligen. Diskade igår kväll efter jobb och film, så stod och diskade vid halv tolv :P så det är bara att damma av lite och dammsuga och torka golven, och ta alla kläderna ifrån sovrummet. hehe..

på måndag ska jag till Eslöv, fira lilla Bajram med Adrian och hans familj. Blir säkert trevligt :) Nu ska  jag iväg och göra lite nytta tänkte jag.. Ha det fint så hörs vi när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards