Alla inlägg den 2 december 2008

Av Pernilla - 2 december 2008 15:46

Japp, nu är jag på jobb.. Är så trött och hängig idag, så det var inte alls roligt att gå hit, men å andra sidan måste man ju jobba. Man ska vara glad för att man har ett jobb åtminstonde :)


Ikväll jobbar jag med Ewa, ska väl gå bra kan jag tro :) Chefen var här inom innan och sa hej :@ inte alls glad på honom för tillfället, men det är andra orsaker det.. :@


Adrian är snart i Eslöv, skulle vara där ett tag nu i dag, sen kommer han och Daisy lite senare ikväll och hälsar på mig :) slutar 21.30 idag, sen hem och mysa lite sen i säng.. ska kolla om det kommer något bra program eller film idag :) Imorgon börjar jag 7.30-13.30, sen ska jag träna kl 16.. sen torsdag är jag ledig.. Yaaj.. då ska jag permanenta håret :) sen hem till pappa och hälsa på lite, han hämtar mig i Teckomatorp när jag är färdig, sen åker jag nog inom Eslöv på hemvägen och gosar lite med lillebror och mamma :) Nej, nu ska jag gå, in till tvätten faktiskt :) Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

Av Pernilla - 2 december 2008 12:24

God middag på er!


Vaknade vid halv tolv idag :P min ledighet är ju slut nu :( så jag fick lov att sova lite extra :P Jobbar 13.30-21.30 idag. :( imorgon 7.30-13.30 tror jag det var. Sen Torsdag ska jag permanenta mig :) Yaaj. Längtar tills jag ser resultatet :P Hoppas bara det blir bra =) sen ska jag väl julshoppa någondag denna vecka också.. eller om jag tar det nästa.. Vi får se.. Adrian är i skolan nu, han ska till eslöv efter skolan och hämta en hård disk för att se vad som är fel på vår stationära dator. Typiskt att den är paj nu.. Suck.men men.. som tur är har vi lånat svärmors bärbara... skönt..

Nu ska jag göra mig iordning och ut med hunden igen innan jobb, skriver kanske mer från jobb sen. Vi hörs när vi hörs..TakeCare


-/KramPernilla/-


Vi ska till Ullared i Januari. Fy vad kul :) shoppomaner :P

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards