Alla inlägg den 11 december 2008

Av Pernilla - 11 december 2008 14:11

Halloj!


Skulle egentligen vaknat åtta imorse för att åka till mamma : Meeeen, jag var för trött.. Haha vaknade ett istället :P Ojoj.. Lite sent dock, men jaa.. vaknade ett antal ggr under förmiddagen, men orkade inte stiga upp :P

Jobbar idag 15.30-21.30, sen imorgon jobbar jag 7-15.30 Jobbig tur, men man måste ju för att få ihop timmarna :) Sen ledig lördag och söndag :) sen kommer mina hemska tre veckor.. Ghaa.. Hatar det...

Adrian kommer om ett par timmar tror jag, då är jag på jobbet så han kommer säkert inom.. :) Vet inte vad som händer ikväll när jag slutar, ingenting antar jag då jag börjar 7 imorgon.. Men men..

Ihelgen har jag inte allt för mycket planerat :P

Fredag; Jobba 7-15.30, tvätta 17.30-21

Lördag; Adrian och vänner ska sitta och glo fotboll, så jag kanske ska ut då med vännerna i antagligen Malmö :)

Söndag; ska ni hem till pappa och hälsa på, kanske käka middag där (?!) :)

Måndag; Jobba 7-15.30 och 3 veckor fram jobba jobba jobba....


Nu ska jag göra mig iordning, börjar jobba om drygt en timme :/ vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-



Av Pernilla - 11 december 2008 00:51

Usch vad tråkig kväll ikväll.. Helt ensam ikväll :( Adrian åkte hem tidigare ikväll eftersom han hade ärenden att göra imorgon förmiddag så underlättar det ju att sova i Eslöv :) Men han kommer imorgon igen.

Ahh jag vill ut i helgen, någon som vill med? :)

På lördag ska Adrian och några av våra vänner sitta här hemma och kolla fotbollsmatch, så trist för mig så funderar då på att dra ut någonstans :P men vi får allt se hur det blir med det.. på söndag ska vi hem till min pappa tror jag :) ska bli mysigt :)

Imorgon jobbar jag 15.30-21.30, funderar på att åka till mamma imorgon förmiddag och hälsa på innan jobb, mysigt att dricka kaffe och gosa med mamma och lillebror sådär spontant :) men vi får se om jag vaknar.. Haha..

Nej, nu ska jag ut med hunden och sedan sova tror jag så jag kommer upp i tid imorgon :P Men vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards