Alla inlägg den 5 december 2008

Av Pernilla - 5 december 2008 18:25

Idag vaknade jag vid halv elva :) steg upp och värmde kaffe som Adrian satt på lite tidigare :) Han åkte ju hem imorse och kommer inte träffas försen på måndag tror jag.. :( Då ska jag till Eslöv och fira lilla bajram (som julafton ungefär) med hans familj :) dem kanske får gäster med, men det vet jag ännu inte..

Idag jobbar jag 15.30-21.30, så jag slutar om 50 min :) skönt, denna kvällen har gått snabbt, och det är skönt :) jobbar med Lisa idag och vi jobbar väldigt bra tillsammans som tur är :) Imorgon jobbar jag 7-13.30, därefter ska jag hem och tvätta mitt hår, äntligen :) och se hur det blir.. hehe.. ska egentligen inte duscha det på 3-4 dagar, men jag står inte ut.. hehe.. Blir säkert väldigt bra :) sen ska jag hem till mamma och hälsa på :) vet inte vad vi ska hitta på, antagligen bara sitta hemma hos dem och snacka skit med en kopp kaffe :) Söndag jobbar jag med :/ suckelisuck.. 7-15.30 till råga på allt... hehe.. Men men..

Idag tränade jag också, 3 ggr i veckan va de ja :) mån, ons och fredag. Hållt det hittills :) och jag tränade väldigt bra idag må jag säga.. riktigt stolt :) Fick rast idag från jobb också, kryss i taket.. så jag gick en promenad sedan inom ica och handlade lite :) Nu ska jag gå igen, kolla idol. Vi hörs när vi hörs..


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards