Alla inlägg den 17 december 2008

Av Pernilla - 17 december 2008 09:56

Hallojsan!


Vaknade vid tolv idag, Adrian hade sjukat sig från skolan för det är ju sån kultur vecka nu så dem ska fiska nu mån-torsdag. Han orkade inte frysa idag också.. Hehe..

Storstädade lägenheten tillsammans, var väl klara vid halv tre-tre. Gick in i duschen och gjorde mig iordning för att sedan ta bussen 16.35 till Lund och sen vidare till Eslöv. Jag gick hem till mamma och Adrian gick hem till hans mamma. Orkade inte åka till Sallerup idag igen.. Åt middag hos mamma sen spelade vi yatzy som vanligt, alltid lika kul :D Busade med lillebror och mös en massa med honom. Han är världens sötaste....... <3

Adrian kom vid kvart över åtta, vi kollade på boende söker fru, final idag ju. Spännande :P Sen tog vi tåget hem tio i tio, träffade på en kompis då som var askalas full. På en onsdag!? :P Aja.. Väl hemma drack vi lite te och kollade lite 2½ män och scrubs :P Gick och la oss vid tolv, halv ett. Daisy började skälla som sören så skrämmer Adrian mig med "Det kanske är efterskalvet som kommer nu" och jag rusar väl ner i sängen och kramar om honom av rädsla, dem säger ju att detta efterskalvet ska vara värre än det första.. :s Bli ordentligt omskakad. Men icke kom det något efterskalv. Vi låg och snackade lite, ingen av oss kunde somna.. Sen efter många om och men somnade vi, eller iallafall jag :)

Vi hörs när vi hörs! TakeCare


-/KramPernilla/-


Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards