Alla inlägg den 20 december 2008

Av Pernilla - 20 december 2008 06:39

Japp, vaknade sex imorse som planerat :) Börjar jobba nu kl sju och slutar inte försen halv fyra.. Ghaa.. Lång lördags dag kommer det dock bli.

Var precis ute med Daisy, det är ju så himla kallt idag. Vill bara krypa ner i sängen igen, men det kan man ju inte :P

När jag slutar halv fyra ska jag hem och ut med hunden, sen ska jag nog ta och städa lite om jag inte är allt för trött :P sen ikväll ska jag duscha och gosa i pyjamas heela kvällen :) mysigt..

Sitter nu och dricker kaffe, känner det att jag inte vill till jobbet för tillfället:P slaggar hellre en stund till i soffan :P Till råga på allt jobbar jag ensam delegerad tills kl halv två, så ingen rast får jag heller. Men, det är inget ovanligt. Jobbar alltid ensam delegerad på helgerna. Pissed of. Men nu ska jag gå, men vi hörs när vi hörs. TakeCare


-/KramPernilla/- Ciao Bella :)

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards