Alla inlägg den 15 december 2008

Av Pernilla - 15 december 2008 08:31

Åter på jobb idag, som vanligt.. 7-15.30 idag..'


Idag gick jag upp sex, gjorde mig iordning för jobb. Fick rapport som varje dag och nu ska jag vara här till halv fyra, sen ska jag hem och göra mig snabbt iordning.. Därefter ska jag och Adrian till Eslöv, och hälsa på hans familj och käka middag där sen senare mot kvällen ska vi hem till min mamma och gosa :) ska bli skönt att träffa dem igen, och gosa med lillebror :)

Imorgon jobbar jag kväll, ska väl städa lite under dagen så det blir gjort. :)

För övrigt jobbar jag hela veckan, förutom onsdag då jag åter igen ska både städa och förhoppningsvis tvätta, så det inte blir så mycket tvätt som sist.. Får hoppas det finns en tvätt tid då bara. Ska köpa en tvättmaskin snart, orkar inte tvätta i tvättstugan längre, den är värdelös och torktumlaren suger, tvätten ligger i flera timmar och är lika blöt när man tar ut den, då fungerar den ju inte riktigt som den ska!? Lönt..


Nu ska jag gå igen, men vi hörs när vi hörs.. TakeCare Ha en bra dag!


-/KramPernilla/-

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards