Direktlänk till inlägg 9 december 2008

God dagens

Av Pernilla - 9 december 2008 12:19

Gårdagen var lyckad :)


Idag vaknade jag vid elva.. Av att Adrian skickade mess:P Han åkte hemifrån nio imorse, han väckte mig då i panik. PERNILLA, Daisy kräker och min buss går om 4minuter,kan du ta det??? Så jag gick upp och han var stressad till tusen "Jag måste gå nu, vi ses sen. Jag var ute med Daisy precis, Älskar dig hejdå" din milde vad stressad han var. Haha.. Så jag tog upp det Daisy hade fått ur sig :P tvätta händerna sen gick jag och la mig igen-.. Hehe.. Och vaknade elva:)

Fick mess av Jossie att hon försovit sig, skulle egentligen träna kl 12 idag, men vi skulle ta det ett istället. Helt okej :) Vaknade själv elva så jag hade ändå fått stressat :P Så det gjorde inte så mycket:) efter träningen duschar vi och gör oss iordning sen ska vi ut och julshoppa :) och såklart ta en god fika :P Sen ska jag hem ikväll, och vi ska städa lite igen. Herregud, Daisy fäller av sin sommarpäls nu, så här är hår överallt.  Jag storstädade i söndags, och gissa vad hår här är redan. Igår när vi kom hem var här helt svart nästan, av hennes hår. Sjukt äckligt, så vi måste dammsuga varje dag. Men det är jag iofs van vid:P

Nu jobbar jag bara ons-fredag denna veckan. Ledig i helgen :) Men sen på måndag börjar mina 3 hemska veckor :( Ledig fem dagar på 3 veckor. Det svider lite. Vi har ju sex veckors schema på jobbet, och jag har 3 lätta veckor och 3 hemska veckor. Varför inte fördela det mer? Suck. Jaja, vad gör man? Jag har lagt in om semester nu den 23/12 så jag kan fira jul hos mamma, för en gång skull. Inte firat jul på 3 år :( så nu är jag värd det.. Får se om chefen beviljar det bara.. Hoppas han gör det.. :) Julafton jobbar jag 7-14 sen ska jag hem till pappa och fira med dem:) Vet bara inte om Adrian följer med :( annars får jag sitta där med pappa, malin, Linus, syster och hennes pojkvän. Kan bli relativt trist :/men men.. Vad gör man? bara för att jag och syster inte längre pratar ska inte det drabbamin relation med pappa. Ohh noo.. Hell noo..Nu ska jag packa vidare min träningsväska, sen ska jag bege mig till bussen. Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards