Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Pudel nr; 1 :)

Av Pernilla - 4 december 2008 21:16

Japp.. Det är vad jag är nu :P men en mycket söt sådan.. :P

Vaknade sent idag :s typ vid halv tolv, jag vet jag skulle egentligen tvättat imorse kl sju, men jag orkade verkligen inte.. :( Adrian försökte verkligen att få upp mig imorse, gjort kaffe och hällt upp till mig och allt, men icke, inget fungerade.. Hehe.. Så han kom och pussade mig hejdå och gick, jag somnade såklart om :P

Gick upp halv tolv som sagt, kollade bussar och tåg tider, och såklart så går tåget hiskelit sällan till Teckomatorp, lilla byhålan. Så jag fick snabba mig att göra mig iordning och ut med hunden för jag var tvungen att ta bussen redan 12.50, och jag kom på det tio över tolv :P snabba ryck.. men men, jag hann med den :) träffade syster och hennes kompis på bussen. dem skulle in till Lund på arbetsintervju som teleförsäljare, hehe.. Min syster fick ett jobb men dock fick henne kompis inte det. Aja, bättre tur nästa gång... Kom fram till frissan vid kvart över två, och halv tre satt jag i duschstolen, redo att bli the pudel :P jag var klar halv fem, fem och ringde då pappa så han kom och hämtade mig :) Du milde vad stort hår jag fick :P Och jag får inte duscha det på 3-4 dagar. Illa.. När jag får duscha det så lägger det sig nog lite =) det blev iallafall lite coolt.. hehe.. får se när jag duschat det och gjort det fint..

Åt middag hemma hos pappa och dem, åt coscos och chili con carne.. Gott gott.. satt och snackade lite, pappa ville ge mig en 26 tums lcd tv, skulle tänka på det. När adrian flyttar hit om en månad så har vi ju två 32 tums lcd tvn, då får vi ju hänga upp 26 tumaren i köket, coolt. När jag lagar mat och käkar middag och sånt så kan man samtidigt kolla tv:P Najs..

Nu sen skulle Malin (pappas fru) till läkaren i Lund, så vi körde hemifrån kl 19. Pappa ville köra mig hem senare, men jag kunde lika bra åka med Malin.. Så vi skildes åt på Lund central och jag tog bussen hem och hon in till läkaren. Väl hemma hade Adrian gjort te till mig :) gott, har gjort en kopp till nu :P Och nu ska jag ut med Daisy :)

Imorgon jobb 15.30-21.30 jobbar hela helgen, aptrist. men men, sånt man får ta. Ska träna kl 12 imorgon.. :) Vi hörs när vi hörs.. TakeCare


-/KramPernilla/-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards