Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Som vanligt.. :)

Av Pernilla - 3 december 2008 22:45

God kväll :)


Idag har jag varit glad hela dagen, inte en sur min tror jag att jag varit med om :) skönt med såna dagar ibland :)

Skulle ha jobbat 7.30-13.30, men shii fick jag, det slutade med att jag fick stanna till 15.30, som vanligt.. Ensam delegering, som vanligt. Och ingen rast fick jag heller, som vanligt.. Men men............

Fick skjuta fram träningen till fem dock, alltid något som kommer innan träningen :P Kom hem från jobb halv fyra, påbörjade maten, fiskgratäng och en himla massa grönsaker :P Som vanligt fick jag inte Adrian att äta grönsakerna, så han slängde över det på min tallrik, som vanligt :) Men gott var det.. Vi hade tända ljus och en mysig middag som vanligt..:)

Tränade 17 till 18.30 och tog bussen hem 19.04, gick inom ica och handlade mjölk som jag blivit beordrad utav Adrian :P Köpte även sköljmedel och nötter :) Haha.. Gottit.. Åt dock nötterna på vägen hem :P

På vägen hem mötte jag madde "missmaddis.com" = mamma2 :) vi snackade lite snabbt, ska besöka henne på lördagen sa vi.. När vi kom fram till mitt hus kom Adrian och Daisy ut, var inte förberedd på det, men trevligt :) Dock gick jag in för skon hade läckt in och jag frös häcken av mig.

När jag kom upp hade Adrian dammsugit och diskat :) Thanks babe... <3

Satte mig i soffan och bara slappade ett tag, tände ljus i lägenheten, kollade på bonde söker fru :P sen hoppade jag in i skumbadet som jag tappat upp, hade min mobil med mig in och satte på musik, den låten med Marie Picasso "this moment" kom, givetvis sjöng jag med eftersom jag bara älskar den låten, vet inte varför.. Så där satt jag i mitt skumbad, vrålade som en stucken gris och sen duschade jag efteråt och nu sitter jag här och Adrian glor fotboll, suck. Och det blev förlängning nu, i TRETTIO minuter, det hade faen räckt med 15 minuter, eller hur? Fotboll är totalt onödigt att kolla på, dock inte spela kanske för konditionens skull, men att kolla, på någon som springer efter boll? patetiskt :P

Jag ska nog snart hoppa i sängen, ska tvätta sju imorgon bitti.. På min lediga dag, jippi. SEN ska jagtill Teckomatorp och permanenta håret :) korkskruvar, så najs.. Längtar tills jag ser resultatet, skriver dock imorgon och skriver om jag är nöjd eller missnöjd :/ Pappa hämtar mig när jag är färdig, kanske käkar middag hemma hos dem eller något, ska iallafall gosa med lillebror :) Sen ska jag nog inom Eslöv och gosa med andra lillebror :) En massa massa syskon man har, under jul önskar man att man var enda barnet, man blir bortskämd samt man slipper handla en himla massa julklappar, haha.. sånt ego jag är :P Men jag ska ändå handla till alla.. hehe..

Idag, märkte jag något mycket irriterande.. Min soffa. I ena hörnet är det helt insjunket, det är ju helt sjukt.. Haft den några veckor och den är redan så, skumt? och vi sitter knappt i det hörnet, skumt? och nu när jag skulle ändra position i soffan :P så satte jag armbågen på armstödet, och det knakade högt som attans och lät precis som om tyget slets upp, men som tur är gjorde det inte det, men något inuti hände. Ska fan ringa imorgon och klaga, jag betalar inte så mycket för en soffa som är värdelös.. Ohh nej..

Dem kom och mätte min balkong idag också :) När jag var och tränade.. Jag har ju beställt inglasad balkong :) Yaaaj.Typiskt nu bara att vinter är snart slut och det är då man mest vill ha det. Och det tar mellan 8-9 veckor innan dem sätter upp det, drygt. men det var jag som var sen där :P

Nu ska jag ut och blossa, sen ska jag mjuuusa med Adrian igen :) till fotboll, suck.. Men men, jag är i närheten av honom iallafall :P

Jag har nog världens bästa pojkvän, i många fall iallafall.. Man hör så mycket av vännerna hur deras pojkvänner är och hur dem vantrivs. Visst har Adrian sina brister, ohh jaa. Men jag vet alltid vart jag har honom, och litar till 100% på honom. Det finns så så så många egotrippade killar, och inte snacka om desperata killar.. Puuuh. När man stötter på såna desperata killar tänker man bara hur lycklig man är som har ett stabilt förhållande och som älskar varann. Imorgon är det förresten 3 år och 3 månader för oss <3<3 :) shit, som tiden går.. Bara flyger förbi. Aja, nu har jag skrivit en massa goja, vi hörs mer imorgon:) TakeCare


-/KramPernilla/-


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards