Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Onsdag

Av Pernilla - 21 januari 2009 23:49

Hallojsan!


Min lillasyster och lillebror (Lizette och Dennis) Kom förbi innan idag och hälsade på :) Mysigt... <3 Stannade någon timme sen skulle dem hem och äta middag vid halv fem. Då påbörjade jag maten och gjorde korv stroganoff, även så Adrian kan ta med till jobbet imorgon. Det blev himla gott :) Mums fillibabba... :) Sen kollade jag lite tv och satt här och lyssnade på musik och hade allmänt tråkigt. Då skickadeoch Mamma2 (Missmaddis.com) mess till mig och fråga hur min dag varit :) Och på de sista messen bjöd hon hem mig på kaffe, som varje dag känns det som :) Dagen är inte riktigt rätt om jag inte vart där och druckit kaffe :P Känns mysko då. Blivit sån vana.. Haha... :) Mysigt alltid.. Strax efter nio plingar Adrian på dörren, kom ifrån jobbet. Satt och snackade och beställde en cool personlig kalender till mig :) http://www.personligalmanacka.se/ Skitcoola. Man kan göra precis som man vill :) Så den kommer till brevlådan om ca 1 vecka :) längtar!!

Gick hem vid tio, halv elva. Käka lite tårta som jag gjorde i förrgår och satt och snacka om dagen bara och allmänt. Adrian gick nyss och la sig, jag ska nog också snart decka tänkte jag :) Han jobbar imorgon 9-17.30 och jag jobbar 15.30-21.30 Så vi hinner inte ses speciellt länge imorgon :/ hehe..


På lördag är det mamma2 (missmaddis.com) fest, ska bli så himla roligt.... Längtar som bara den! :):) Lisa från jobb och Madde (en annan madde spåklart) ska med mig :) ska bli så roligt.. Plus Mamma2 ska rensa sin garderob snart, och allt överflödigt ska jag få :D Längtar då jag själv inte har mycket kläder, tycker jag! Inget jag använder liksom. Men så är det ju alltid!? Man har en massa men använder inte ens hälften, den kan vara bra till det och den kan man ha då, nej men denna köpte jag då, ett minne jag vill ha kvar osv.. Damn, bara släng skitet, du kommer aldrig bära det på din kropp iallafall! Anyway, ska bli kul och se om hon har något tjusigt till mig :) HIhi..

Nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen försöka sova :) Även fast jag känner nu att jag inte kommer kunna somna :/ sånt kan man ju faktiskt känna innan man ens hunnit till sängen :) Och läsa kan jag inte ens det,

Adrian är alldeles för känslig för ljus när han ska sova. Han är känslig för allt när han ska sova, inga små ljud så som klockans tickande, inget ljus alls, mycket luft och så får man absolut inte röra på sig och vrida och vända på sig för mycket. Det stör honom, och jag rör mig hiiimla mycket innan jag kommer till ro.. hehe Men men.. in på msn en vända nu sen sova.. See yaa later alligator :)


Over and out missy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards