Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Pernilla - 22 januari 2009 14:15

Hallå


Vaknade ap sent idag, vaknade vid halv ett. Skönt att sova ut ibland :) men nu blir det desstu svårare att vakna imorgon bitti för jag börjar kl sju då :/

Fick ett mess samt 2 samtal imorse från bemanningen i Eslöv, om jag kunde komma dit omedelbart och jobba till 16, men det kunde jag ju inte då jag jobbar 15.30 här i staffanstorp. Så det gick inte.. Men men..

Nu ska jag snart till jobb, trist men sant.. På ett sätt saknar jag jobbet, har bara fyra arbetsdagar kvar innan jag slutar :/ men å andra sidan är jag så trött på det. Mongogården... Massa intriger och massa skitsnack, lite trist, men så är det kanske på alla arbetsplatser? Aja... Nu ska jag inte skriva mer om det :)

Sitter och äter frukost nu, kalaskuddar med vanilj yoghurt, ap gott :)

Och jag har börjar vara duktig nu också, i måndags när jag och mamma var ute och shoppade lite så gick jag inom hälsokost affären och köpte såna kvinnovitaminer. Jag äter ju inte mycket om dagarna och saknar nog de flesta vitaminerna i min kropp :P så jag köpte en kur med alla vitaminer samt järn. Och det har nog redan börjat funka. Mycket piggare nu. Nästan för pigg på kvällarna när jag ska sova. Hoppas jag kan sova snabbare ikväll, så jag får mina timmars sömn innan jobb 07 imorgon. Vi får se! Tänk positivt :) Nej, nu ska jag gå. Äta klart frukosten och sen dricka kaffe. Sen ska jag ut på långrunda med Daisy, Adrian kommer hem sen vid halv sju eller något.. Kommer väl inom  jobbet då antar jag :P Ha det fint alla så hörs vi..


Over and out, Miss you N

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards