Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Onsdag, onsdag och åter onsdag

Av Pernilla - 21 januari 2009 11:35

Hellu!


Vaknade för typ en timme sedan, värmde kaffet som jag bad Adrian spara imorse, slipper jag brygga nytt kaffe :P smakar ändå nästan likadant :) Värmde kaffet och tog en cigg, skickade mess till Adrian och fråga om han vart ute med Daisy imorgon, för då slipper jag gå ut direkt när jag vaknar. Inte en dröm start på dagen precis, direkt på med kläder och skor och ut i kylan. Fick svar att han inte hunnit imorse, fuck! Så jag fick strunta i kaffet och ciggen och gå ut med henne. Jag tog dock med ciggen ut :P Men kaffet fick svalna medans jag var ute. Tänk positivt, kaffet var kanske för varmt så jag skulle gå ut med Daisy för att det sen skulle svalna under tiden :P

Kom nyss in igen, sitter nu vid datorn och är uttråkad till tusen, kanske till miljonen också. Adrian jobbar till 20, så det är lite trist.

Jag satt uppe tills jag fick svaret ang. Sammy igår kväll, han var ju på akuten. Så jag fick svar vid två att dem var p väg hem igen och att det inte var något farligt. Så skönt att läsa det messet. <3<3<3<3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer ännu, skulle egentligen på fika med Nina och kanske David, men Nina hade tydligen handlat sprit för alla sina sista pengar!? smart!? Hon handlade sprit för att ha i sitt vitrinskåp, för sina sista pengar. Ja folk gör som dem vill med sina pengar såklart! Så det blir inget fikande idag. Och nancy jobbar nog inte tror jag. Inte frågat någon annan :P Så vi får se hur dagen blir..

Den 24:e (På lördag) ska mamma2 (missmaddis) ha fest :) ska bli ap roligt. Längesedan man festade ordentligt på en hemma kväll... Så det ska bli skit roligt faktiskt :) ska nog dit med Lisa, en jobbarkompis som jag bjudit med mig. Får se hur den kvällen slutar :) Ska iallafall försöka ha det dunderroligt.. :) Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt, vad vet jag inte än :P Haha.. Vi hörs folks!


Over and out, vad händer!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards