Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Jahapp, då var det tisdag :P

Av Pernilla - 21 januari 2009 00:13

Halloj i stugan!


Vaknade vid elva idag, min första lediga dag på ett tag :) Direkt när jag vaknade tänkte jag "Tänk positivt, jag är frisk" :) Efter filmen igår kväll och vårt snack igår. Man mår bättre när man tänker positivt, såklart! Och som filmen berättar, tänker man negativt får man negativa saker att hända och viseversa. Jag vill bara ha massa positivt positivt positivt i mitt liv. Och idag har det varit en alldeles utmärkt dag :)

Började dagen med att slå på musik och överrösta, sjöng vackert för grannarna (Ännu inte fått något klagomål) :D Stor städade med fortsatt musik på. Sen gick jag in och tog en lång och skön dusch tillsammans med min underbara sångröst :) Plattade håret och gjorde mig tjusig :) (hatar mitt krylliga hår, men tänk positivt, jag kan fortfarande platta det och få det rakt ;P) Måste tänka så, just remember that. Om ni vaknar med en negativ tanke imorgon bitti kommer din dag förmodligen bli negativ, prova vakna med positiv inställning och intala er om att denna dagen kommer med nya möjligheter och kommer bli en alldeles utmärkt dag! Jag lovar, jag har varit glad och kärleksfull hela dagen :) Yaaaj! Visst kan man ha sketna dagar ibland även fast man har positiv inställning, men nästa dag kanske blir ännu bättre än utmärkt, eller hur!? Efter jag gjort mig iordning gick jag hem till madde (mamma2 AKA. missmaddis.com) :) Btw, i love you to :) och tack för kommentaren <3 har otroligt mysiga kvällar hemma hos er med gott kaffe, cigg och trevligt sällskap :) Vi ska ha så jäkla roligt på lördag, du förtjänar att ha the best time ever! :) Så roligt ska vi allt ha! :) <3

Nu sitter jag och åter igen lyssnar på musik, Adrian gick nyss och la sig :( han har jobbat idag 13.30-22.00 imorgon 09-20 :/ Gjorde nyss färsbiffar och potatis till honom imorgon..

Mamma ringde precis, lillebror har fått åka ambulan igen.............. Han trillade ner från sängen och slog huvet, så han började spy som en gris. Så kan vara hjärnskakning. Stackars liten :( Kan inte ta mig in, annars hade jag gjort det direkt!!!!!!!!! Attans bussar som inte går nu och attans Pernilla som inte har en fucking bil, eller ens ett fucking körkort, men tänk positivt! Puuuh.. Han blir bra igen, han blir bra igen!


Nu ska jag gå härifrån iallafall och tänka positivt. Ha det fint..

Over and out, imorgon händer det ingenting än så länge!

 
 
nathaliewetterberg.blogg.se

nathaliewetterberg.blogg.se

21 januari 2009 02:55

Ta tag i ditt körkort Nilla Pilla!!! Men först, ska du och jag ta tag i TRÄNINGEN (:

http://www.nathaliewetterberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards