Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Mår som en råtta

Av Pernilla - 5 januari 2009 21:24

Usch jag har så ont... I hjärtområdet fortfarande. Är så orolig vad det är för skit jag fått nu. Hjärtat slår fortfarande som en ångvält. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ska inte till vårdcentralen försen på fredag, sen tar det ytterligare tid för provsvaren. Hur länge ska man må så här? Och ha denna oron? Har haft en sån panikkänsla nu sedan i fredags. Och jag kan säga som så att jag orkar inte mer nu. Det hugger i hela bröstet på mig, och oron stiger mig högt över öronen. Fan....


Vart på nova idag, jag, lillebror Sammy, Adrian, Alldin och padde. Var så mysigt att ha lillebror med sig :) Han fick en ny mössa och nya häftiga byxor :) Vi åt på mc donalds också :) Myspys..


Sovit en stund nu ikväll hemma hos Adrian, oron gör mig väl trött som attans eller så är det blodtrycket som klyddar. Svärmor väckte oss vid kvart över sju för då var maten klar. Åt lite sen åkte jag till mamma och Adrian på fotboll. Han ska snart hämta mig så ska vi åka hem och se kung fu panda. Sägs vara sjukt rolig. Återstår att se. Jag har dock ingen ro att se på tv, film eller någonting :( Tankarna tar över mig.


Btw, som sagt var jag på anställningsintervju hos killen jag ev. ska börja jobba hos. Han ringde idag och han vill att jag kommer på onsdag och går bredvid. Antar att jag fått/får jobbet :) Mest nätter, och det kan kanske vara skönt med lite omväxling. Men jag kommer sakna mina boende och personalen på magnolia :( Men man måste gå vidare. Just nu känner jag ingen glädje för någonting, jag är för orolig. Just nu vill jag bara sova bort tiden, sova bort smärtan och tankarna. Och framförallt oron.

Får gå härifrån en stund nu, börjar få smått panik och smärtan är hemsk. Skit och mög. Låt mig få sova ett par veckor tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards