Alla inlägg den 20 april 2009

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...


Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att jag åker hem eftersom jag börjar i eftermiddag igen) och dricker mitt andre morgonskaffe med solen sipprande in genom fönstret.. Härligt :) Kommer bli en fin vårdag idag :) I hope.. Jag älskar solsken :) men å andra sidan, vem gör inte det!?


I helgen gjorde vi inte allt för mycket.. i Fredags hade vi bara en mysdag, Adrian, jag och Daisy.. och i lördags åkte vi till Eslöv alla tre och sov över hos Adrians föräldrar.. Dock övernatta dem i huset i Malmö, men alldin var hemma (Adrians bror) :) Sara var också med oss ett tag och käkade pizza och sådära... Jag och Sara har fått upp kontakten igen, känns underbart :) Inte umgåtts på år, men nu träffas vi emellanåt... mysigt...


Jahapp, då är det 2 månader och 10 dagar tills vi flytta.. jag längtar så in i bomben... Till och med drömmer om det... Om tapeterna som jag valt. Jag vet att jag är löjlig, men jag är så orolig för att det inte ska passa in. Haha.. men det finns inget att göra åt det nu... Jag går inte tillbaka en gång till nu :P Men jag längtar iallafall.. Ska börja packa i sista månaden tänkte jag... Jag är ju ledig en hel vecka från jobbet i början av Juni när M är i Umeå på besök hos familjen.. Så då får man nog en del gjort, så länge jag inte blir inbokad i staffanstorp varenda dag :P Plus jag är ledig i 5 dar nu i början av maj när M ska till Göteborg.... får dock ta semester, men jag jobbar extra i staffanstorp :) Dem behöver nog folk dårå...

LÄNGTAR TILLS VI FLYTTAR OCH STADGAR OSS ORDENTLIGT!!

Plus längtar till min 3 veckors långa SEMESTER!! :) Och den har både jag och Adrian veckan efter vi har flyttat... så det är skönt med semester när man flyttat.. Komma i iordning och så... Sista veckan av semestern ska vi nog hyra stuga någonstans.. Adrian vill det så gärna.. hehe... Och han får en del tillbaka på skatten så det blir shopping då ;) jag fick f a n bara 600:- tillbaka eller något.. jag ska ringa och be dem ta mer i skatt på mig, vill inte bli återbetalningsskyldig nästa år, eller nästa igen :P


Om 10 dar har jag fast arbete :) då har mina 3 månader som PAN anställd gått... och jag får fast.... Skönt med säkerhet :):)


Nä nu ska jag väcka mamma och sammy med nybryggt kaffe :)


see yaa.. Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards