Alla inlägg den 7 april 2009

Av Pernilla - 7 april 2009 23:19

Innan jag börjar skriva om min underbara kväll måste jag skriva en sak först!


Jag är himla besviken på er som inte dök upp i lördags, och som framförallt inte ens hörde av sig!! Mycket illa av er...!!! Sånt tycker vi inte om.....


Anyway, strunt i dem :)

I lördags hade vi riktigt trevligt.. Min syster kom redan vid fem ungefär och Nancy och Hampus kom vid sex tiden. Resten kom vid åtta som planerat. Blev dock bara en 10-12 pers, men det räckte gott och väl :) Vi hade ap trevligt och dansade och hade oss :) Tog en del miffo bilder som ni ska få se här. Var mot slutet på festen dock, så snygga bilder blev det inte :) men strunt samma. När klockan närmade sig ett ville vi inte avsluta festandet, så vi beslöt oss för att dra till breeze i malmö :) så jag, Sonia och Jessica for dit. Utklädda! Coolt jag vet ;P Kom in och dansade ända till fem på morgonen, därefter gick vi runt lite och åt på max. Jag var hemma åtta på morgonen. Haha... Men ack vad kul vi hade det :) Dock togs det inte mycket bilder :/ men iallafall. Jag har det i minnet :) alla var utklädda och det var så himla roligt att se att folk faktiskt engagerar sig för att vara på en lite annorlunda fest.. blev så glad! TACK!!! Nästa fest ska jag också ha tema fest :) Då blir det nörd fest! Haha.. Det ser konstigt nog folk ännu mer för. De vill hellre vara nördar än att klä sig i vård kläder. Konstigt.. Haha.. Men kul ska det dock bli, lika kul som denna!! :)


Några av bilderna som togs i lördags lägger jag in här, dock inte många men kommentera gärna :) Felix i centrum, som vanligt! Haha.. Min lille tuffe! ;)


Take Care folks! Ciao


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards