Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Ännu en natt avklarad :)

Av Pernilla - 5 februari 2009 09:12

Yes, jobbat 18 timmar nu. Känns bra :) Jobbade 14-08. Så jag slutade för drygt en timme sedan.. Imorgon jobbar jag 8-16 och lördag och söndag jobbar jag 16-08 båda dagarna.. Nätterna är bäst tycker jag, konstigt nog :P Men så är det..


Fått min personliga almanacka nu :D As cool är den. Trivs som handen i handsken med den :P Den är fiiin :)


Annars är det inte mycket som hänt, håller hotel i min lägenhet denna veckan :) Elin, en numera ex arbetskollega har sovit hos oss söndag-torsdag. Och imorgon kommer Cassy och Krista och slaggar hos oss. Mysigt, men ansträngande :) Men jag trivs...


Btw, jag har piercat mig :) En mouche (överläppen) trodde aldrig jag skulle våga, men ack vad fel jag hade :) Maddi är ju så grym, hon gjorde de snabbt så jag hann inte backa ur :P Så om ni ska pierca er så ska ni definitivt gå till india på triangeln och be om att få Maddi som piercare, ni som är rädda borde gå till henne. Hon har ett grymt lugnande arbetssätt. Hon är som morfin :) I love heeer! <3


Jag har börjat lyssna äckligt mycket på Akon helt plötsligt, "Keep you much longer" och "Sunny Day" My God, inte illa pinkat :) Blir så glad när jag hör dem, vill bara ta tag i någon och dansa skiten ur dess person :D Haha.. sån är jag!

Skulle egentligen ut på fredag, men 1. Cassy och krista kommer och besöker oss 2. Jag får inte dricka alkohol när jag är ny piercad, illa! Får bli en annan gång :) inget jag trånar efter, vill bara ut och dansa :) Får gå hem till Maddi och dansa till Jason mraz - im yours! :) Yaaj...


Nej, nu ska jag gå.. Mamma och Sammy vaknar väl snart, om inte jag väcker dem innan dess :P Ha!


Over and out - Jag ger upp dig!


I wish i could keep you much longer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 april 2009 10:24

Jag kan inte bestämma mig!   Så just nu skriver jag på;   www.missprekar.blogg.se   Vad tycker ni? ska jag hålla mig där, eller stanna kvar här?   Beslutångest!!! :) ...

Av Pernilla - 23 april 2009 20:36

Min andra blogg är http://missprekar.blogg.se

Av Pernilla - 20 april 2009 08:36

Yes, Måndag idag ja! Jobbat inatt 23-08, det totalt onödiga passet som jag hatar på mitt schema. Jag är den ända som har det, orättvist! :P Slutade åtta imorse, men börjar igen kl 16-08 =( Ihh...   Sitter nu hemma hos mamma (då det inte är lönt att j...

Av Pernilla - 17 april 2009 08:10

Jag vet att jag suger på att skriva blogg numera :P ska försöka bli bättre..   Jobbat inatt, efter 6 härliga lediga dagar. Tog semester förra helgen pga. Jannes 50års fest och för att Emma och nicke skulle komma, men av olika anledningar har vi skju...

Av Pernilla - 9 april 2009 21:30

Åh jag är så fruktansvärt trött på bittra människor. Hela vintern har alla varit så bittra... Är det inte nu när vår/sommarvädret kommer igång som även humöret ska komma igång? Åh bittra människor! Lägg ner.... Bli glada för en gång skull!!!!!!!!!!!!...

Presentation

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre
 Inte lönt att fortsätta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards